maandag 27 september 2010

Hugs & kisses

Zaterdag weer een kaartje gemaakt. Dit vind ik zo'n schattig plaatje...
Het doet me denken aan de tijd op de lagere school waar we met handwerken van alles leerden maken o.a. het breien.
Insteken, omslaan, doorhalen en af laten glippen... 'k Heb ooit een poesje gebreid onder toeziend oog van juffrouw de Wit. Het freubelen zat er toen al waarschijnlijk in want vond alles van handwerken leuk en het lukte nog aardig ook. Ik breide niet te vast en ook niet te los.
Alleen dat brilletje klopt niet met mijn jeugd. Maar zoals de meiden hier zaterdag zeiden: Oh mam, dat meisje lijkt wel of ze Uw leesbrilletje op heeft...! :)



Het papier is (hoe kan het ook anders...:p) van Tilda. De meeste vlakken komen uit het nieuwste blok ~Wintergarden~ maar ook wat van ~Flowergarden~.
De tekststempel is van Elzybells. 'k Heb op de hortensiabloemetjes weer een meeldradenponsje gedaan en daarop een plakbloemetje van Marianne Design en de blaadjes zijn met de takjespons van NS gemaakt.

Groetjes, Tineke

19 opmerkingen:

  1. Ohhhh how sweet this is Tineke!!!! :-)
    That image is adorable!
    Have a nice afternoon.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk zoet kaartje Tineke, prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje tineke
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat heb jij ook nog meegemaakt de handwerklessen...nou ik ben ook van die stempel haha en bij de nonnen nog wel en streng dat die waren....!!
    Je kaartje is echt een plaatje!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje weer Tineke, ik vind het plaatje ook echt schitterend! (ik heb zelfs nog washandjes moeten breien op 4 naalden en toch heb ik nooit een hekel aan breien gekregen!).
    Waar haal jij toch de tijd vandaan om zoveel mooie kaartjes te maken en zo trouw te bloggen? (en nee........... ik kom niet op school dit keer want een collega doet groep 7 en 8).
    groetjes en tot ziens,
    Heleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje en het doet mij
    ook aan vroeger denken, heerlijk breien en zo

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Tineke,lief plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das weer een plaatje van een kaartje Tineke! Helemaal super met dat roze!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is weer echt een toppertje Tineke!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Tineke. Lief plaatje. Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,

    Het is inderdaad een heel leuk plaatje en je hebt er een prachtige kaart mee weten te maken. Lekker zoet ♥.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke, deze kleuren vind ik ook erg mooi.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi en wat een leuk prentje, ze kijkt er ook zo seriues bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig plaatje Tineke en jij heb er weer een beeldig kaartje mee gemaakt geweldig.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig Tineke wat een schitterende kaart met een prachtig plaatje.
    Ja ik weet het nog goed de handwerk lessen,
    maar daar hoorde ook kousen stoppen bij en dat was minder.(lol)

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief plaatje Tineke
    schitterend zo met het Tilda papier.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief zoet kaartje prachtig.

    gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen