donderdag 23 september 2010

Vintage kerstkaarten

'k Ben weer in de weer geweest met wat vintageplaatjes. De kerstkaartenvoorraad is nog lang niet voldoende..maar elke keer een paar dan kom ik er (hopelijk) wel.


Voor deze kaart het papier ~Holly Jolly~ van My Minds Eye gebruikt. De bloem is van magnolia, de plaksterretjes zijn van Marianne Design en de tekst is een stempel van Daisy Bucket.


Terwijl ik dit plaatje pasgeleden aan het uitgeprinten was, had ik al in mijn hoofd welk papier hier zo mooi zou bij passen. Het is het schitterende nieuwe kerstpapier ~Noël~ van Bo Bunny.
Het meisje ziet er zo schattig uit. Vinden jullie dat ook niet?
De bloemen zijn gemaakt met de retroflowerponsen en de blaadjes met een pons van NS. Ik heb ze beide ingespoten met glimmermist gold wat op de foto niet echt goed te zien is.
Een tekstlabel heb ik er niet meer opgedaan omdat er al een wens op het plaatje staat.
Bedankt weer voor het kijken en vind het heerlijk om jullie berichtjes te lezen die jullie achter laten.

Groetjes, Tineke

17 opmerkingen:

  1. Oooohhh wat zijn ze mooi!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh wow zo mooi en de onderste is super geheel, papier past zeker perfect bij het plaatje
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een schitterende kerstkaartjes
    heb je gemaakt super mooi


    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn super kaartjes hoor Tineke! Prachtig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt, prachtig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn schitterende kaarten Tineke!ja dat Bobunnypapier is heel erg mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw...ze zijn weer super Tineke!!
    en het papier is inderdaad schitterend;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaarten zien er schitterend uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze geweldig mooi Tineke

    Je krijgt van mij een dikke TIEN...!!
    xxMarijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Ze zijn weer schitterend!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi Tineke.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten Tineke ik hou wel van dat vintage schitterend.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vintage kerstkaarten!

    Bedankt voor je felicitatie.
    Maarre...ben jij dan ook al zo oud???Haha.

    Fijn weekend!

    Groetjes Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten, vintagekaarten doen het altijd leuk. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een schitterend kaartje Tineke.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart vooral die met het vintage plaatje van dat kindje. Mag ik vragen hoe je aan dat plaatje komt? groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen