zaterdag 25 september 2010

Naturally sweet

Soms heb je weleens als je papier ziet dat je al direct weet wat je ermee gaat maken. Of hebben jullie dat nooit?
Toen ik pas dit papier van Tilda bij Marlous van Doeading kocht, kwam dit vintageplaatje direct in mijn gedachten. Had het net daarvoor uitgeprint omdat het zo'n schattig plaatje is.



Het papier is dus uit een Tildablok en wel ~Autumngarden~, één van de 2 nieuwste blokken. Echt schitterend papier met mooie herfstkleuren... Ach, welk blok van Tilda is nu niet mooi? ;) Het "hart" van de hortensiabloemetjes heb ik gedaan met de meeldradenpons en erop een halfparel. De tekststempel is een digi en is een freebie en komt hier vandaan.
Ik wens jullie allemaal een goede zondag. Bedankt voor het kijken en ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes, Tineke

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie van papier en vintage plaatje, kan me voorstellen dat je meteen wist wat je zou gaan maken.
    Prachtig kaartje!!

    Fijne zondag,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal super meid en het plaatje echt heel goed bij het papier, jij ook een fijne zondag.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit schitterend alles past juist
    zo goed bij elkaar

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww Tineke alles past perfect bij elkaar,
    leuk he als de ideeen gelijk naar boven komen als je zulk mooi papier ziet.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww het is weer prachtig Tineke, echt alles past weer perfect bij elkaar.
    Ik wens je ook een fijne zondag.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Tineke, mooie combinatie het papier met het plaatje, om op te eten hoor!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw ziet er schitterend uit mooi papier heb je gebruikt, blijft ook 1 van mijn favorieten
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    Wat een prachtige kaart. Plaatje, papier, kleuren .... het past allemaal perfect bij elkaar!!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is weer een schitterende kaart Tineke! Ziet er super uit!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit is inderdaad prachtig papier past perfect bij het plaatje! je hebt er dan ook weer een schitterende kaart mee gemaakt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig weer, het papier past inderdaad super bij het plaatje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOoh dit is een schitterend kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen