donderdag 2 september 2010

Kerstkaarten

Weer aan de gang geweest met de kaartjes die ik in de vakantie had geborduurd. Ze blijven maar liggen...terwijl er nog meer afgemaakt moeten worden.
Niet iedereen houdt van scrap- of vintagekaartjes.





Beide kaartjes zijn geborduurd met een patroontje van Jenine van Hobby Vision. Het bovenste patroon is uit een HJ maar weet ff niet welke. En het patroon van het onderste kaartje is HV-090.
De volgende kaartjes zullen wel weer scrap- of vintagekaartjes zijn want er zitten zoveel ideetjes in m'n hoofd...
Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes, Tineke

17 opmerkingen:

  1. Ook heel mooi hoor Tineke en idd niet iedereen houd van scrap en al helemaal niet van die poppetjes :-)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt zeg!! Heel mooi allemaal!!!!

    De stempeltjes zijn van Studiolight en heb ik bij DoeaDing vandann.

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een schitterend kaartjes
    en zo mooi geborduurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten Tineke en zo mooi geborduurd.


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartjes tineke zo mooi geborduurd en prachtige kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig weer Tineke! Ik vind borduren zelf ook nog heerlijk om te doen, enne...niet iedereen houdt van scrap!
    groetjes een alvast een fijn weekend
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Tineke. Mooie borduurpatronen en mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Tineke, momenteel borduur ik ook weer even, leuk werk hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt!!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig geborduurde kaartjes Tineke!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaartjes heb je gemaakt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kerstkaarten heb je weer geborduurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaarten Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten maak jij zeg! Zag dat je volger was geworden op mijn blog, en via mijn eigen blog ben ik weer op die van jou gekomen!!Mijn complimenten in ieder geval, groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen