maandag 20 september 2010

Weer een paar borduurkaartjes af..

'k Heb eerst weer een paar kaartjes afgemaakt die ook in de vakantie al waren geborduurd. Telkens schoof ik ze opzij... maar toch zijn er weer 4 af. Nu liggen er nog maar een paar:)


Deze is gemaakt met een patroon ~Gwen~ van Christa Uithol. Plaatje is van Mattie en de creatable van Marianne Design.


Hier heb ik een patroon gebruikt van Jenine van Hobby Vision, patroon HV-079. Dit plaatje komt ook van een Mattievel.


Deze kaart heb ik ook geborduurd met een patroon van Jenine, en wel HV-084 en ook dit plaatje is van Mattie.


En last but not least...ook dit borduurpatroon is van Jenine en komt uit een Hobbydolls. Het plaatje is van een 3d vel van Janneke Brinkman.

Groetjes, Tineke

16 opmerkingen:

  1. Heel mooie, sjieke kaartjes Tineke!Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi Tineke, ik vind ze één voor één schitterend.En die kleuren combinatie zijn ook zo prachtig!!
    Als ik dit dan zie dan zou ik zelf ook wel eens willen dat ik het kon en ook nog leuk zou vinden.
    Maar wie weet komt dat nog wel met de jaren.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaartjes en zo mooi
    geborduurd, echt super

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer! Alle 4 even mooi;)
    plaatjes blijven ook super hé!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    ze zijn schitterend zeg, alle vier!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Tineke, schitterende kaartjes!!!
    Ik krijg er iedere keer weer zin in
    als ik dit steeds zie, heb er zelfs
    nog heel veel geprikt liggen...

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijf mooie he Tineke geborduurde kaarten ze zijn echt weer prachtig.
    Ik zou zo haast alles weer voor de dag hale hiii.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige borduurtjes Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je borduurkaarten zien er weer schitterend uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten hoor Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,

    Wat mooi dat borduren je bent ook overal goed in hè.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeempie wat een gave kaartjes zeg. Als ik dat zie krijg ik toch ook weer zin in borduren.
    Maar door al dat scrappen weet ik volgens mij niet meer hoe dat moet hihi:p

    Deze zien er helemaal te gek uit. Die plaatjes blijven mooi he van Mattie.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergave kaartjes weer Tinus, leuke patroontjes en mooie plaatjes.

    Groetjes andere T.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke.
    Je kaarten zijn schitterend.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen