vrijdag 3 september 2010

Snow Fabulous!

Pasgeleden heb ik diverse vellen nieuw scrappapier gekocht bij Marlous van Doeading waar ik mee aan de slag ben geweest. Vanmiddag er een kerstkaartje mee gemaakt. Vergeleken met vorig jaar loop ik echt gigantisch achter.. Maar als ik nu dit tempo een poosje aanhoud, haal ik het wel weer in.
Vanavond heb ik nog een kerstkaartje gemaakt maar dat moet nog op de kiek gezet. Hoop dat ik er morgen even tijd voor heb..



Dit kerstkaartje is gemaakt met scrappapier ~I Believe~ van My Mind's Eye. De blaadjes zijn met een pons van Nellie Snellen gedaan. De tekst is een digi en heb ik hier vandaan. En het plaatje is uiteraard weer van internet.
Het kaartje doet ook mee bij DDC #51 . Ik heb de sketch van DDC #6 hiervoor gebruikt.

Groetjes, Tineke

11 opmerkingen:

  1. Wauuw Tineke wat een super mooi kaartje
    heb je gemakt, ik moet er ook nog veel maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje ik ben ook voorlopig nog niet klaar met de kerstkaarten
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful vintage card Tineke!!!
    Love it!
    Have a wonderful weekend.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er schitterend uit, mooi plaatje heb je er ook op gemaakt helemaal top
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Tineke, Weer een lief Vintage kaartje, gezellig plaatje met mooi papier.Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Tineke,lief plaatje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Tineke.
    Leuk plaatje en heel mooi papier!
    Ben je nou weeral bij Marlous geweest(lol).
    Het is zo'n gave winkel hé.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet wat je bedoelt Tineke, je loopt nu zelfs een kerstkaart voor op mij...en het is al september! Succes met de kaartenmakerij, dit is in ieder geval een plaatje :D! Leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Tineke, papier is dan ook prachtig en het vintage plaatje maakt het helemaal af!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen