maandag 28 november 2011

Congratulations

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het medeleven na het overlijden van onze lieve tante.
Ook bedankt voor jullie leuke reacties op de schaatsen. Mijn zusje was er blij mee.
Er zijn weer nieuwe volgers die mijn blog gevonden hebben.
Van harte welkom hier en ik hoop dat jullie mijn kaartjes en creaties de moeite waard blijven vinden.

Deze keer weer geen kaartje maar een achthoekige box. Vandaag is Goris, mijn hussie, jarig.
Zijn verjaardag vieren we sinds Hilary bijna 17 jaar geleden geboren is, altijd met haar verjaardag. Hilary hoopt volgende week jarig te zijn.
Naast de andere cadeaus die hij van ons gekregen heeft, heb ik deze box voor hem gemaakt.


Hiervoor heb ik het papier gebruikt ~Till Far~ van Pion Design. Een prachtige serie voor de heren.
De tag, de zakhorloges en het tekstlabeltje heb ik uit het papier geknipt. De swirl is van magnolia en de oldtimer is een stans ~mini old jalopy~ van Tim Holtz.


Erin heb ik drop gedaan waar Goris van houdt.
Het patroon heb ik hier gevonden.

33 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.Woensdag hoopt mijn broer jarig te zijn, hij word dan 49. Maar ik ga geen doosjes voor hem maken hoor, ik laat wel iets verpakken in de winkel, haha. Maar je doosje is erg mooi geworden, leuk afgewerkt met die auto erop, Echt iets voor mannen. Een fijne dag nog. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Tineke,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Tinus GEFELICITEERD met Goris zijn verjaardag en wauw wat heb je een gave box voor hem gemaakt, enne jammie lekker drop ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke,

    Wat een schitterend doosje, en heb je eindelijk aan mijn bloglist toegevoegd hihihihihihi. Ben niet zo snel he.

    Liefs Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je man. Je doosje is geweldig mooi geworden. Echt een maanen doosje.
    Dit model ga ik zeker ook een keer maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je man, prachtige box heb je gemaakt en de inhoud is zeker heerlijk! Hier staat altijd een pot drop bij de computer, dus niet te lang achter zitten blijven.

    Fijne avond,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte gefeliciteerd met met de verjaardag van Goris.
    En wat heb je een prachtige drop box gemaakt echt super mooi.
    Dat papier is ook zo mooi voor mannen creaties.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met Goris.
    Leuk die doos die je voor hem gemaakt hebt. En dan met van die lekkere drop erin.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd met je man.
    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt zeg!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met Goris. Wat een super leuk doosje heb je voor hem gemaakt.
    Voor de inhoud ben ik ook wel te porren;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke
    Gefeliciteerd met je mans verjaardag
    wat een prachtige box heb je voor hem gemaakt, bedankt voor de link, ik heb hem opgeslagen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je mannetje en je doosje is onwijs leuk, zeker met die drop, zal je man er erg blij mee zijn,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gemaakt en van harte gefeliciteerd.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie doos! Lekker met z'n favoriete drop.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Ik hoop voor jullie nog heel veel gezonde jaren samen.
    Wat leuk dat je ook iets voor hem gemaakt heb, mijn man zegt wel eens gekscherend wanneer hij nu eens een kaartje krijgt,ik ga er eigenlijk van uit dat het een grapje is(hij vind dat knutselen soms een beetje kinderachtig, zo van knippen en plakken, maar hij vind het verder niet erg ofzo hoor) misschien dat ik het toch eens moet oen.
    Het is wel een heel leuk doosje geworden, echt een mannendingetje, zal hij vast leuk vinden.
    Fijne verjaardag hoor.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi doosje en van harte gefliciteerd met je man. een hele fijne dag verder
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je man.
    Je hebt een mooie leuke kaart gemaakt voor hem.
    prachtige details erin verwerkt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    En een prachtige doos heb je gemaakt.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi TINEKE

    Van harte gefeliciteerd met MANNETJE lief.
    Je heb een mooi,leuk lekkernij doosje gemaakt.
    De inhoud is ook bij mij geen lang leve beschoren.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi tineke
    wat heb je een prachtige box gemaakt voor je wederhelft dat zal genieten en lekker snoepen worden en vast van harte met man en dochter!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man Tineke! Wat een ontzettend gave box heb je gemaakt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterend doosje, leuke details en lekkere inhoud.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooi doosje!!!! Geweldig versierd!!!
    Van harte gefeliciteerd met je man, ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zooo, die man van jou boft!!!! Wat een leuk cadeautje en dan met zijn favoriete inhoud ook nog. Prachtig Tineke en van harte met zijn verjaardag!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooi kadootje heb je voor je man gemaakt
    en de inhoud is ook erg lekker. Nog van harte gefeliciteerd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is net na twaalf maar van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Goris. Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!
    En wat een leuk doosje met lekkere inhoud heb je voor hem gemaakt, dat zal letterlijk en figuurlijk wel in de smaak gevallen zijn!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alsnog gefeliciteerd en wat een prachtig doosje met lekkers heb je gemaakt. Super.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er weer helemaal super uit Tineke!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte gefeliciteerd met je man. Het doosje ziet er helemaal superssss uit. Bedankt voor het patroon. Ga het vast en zeker gebruiken.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend leuke verrassing voor de heren! Dit ga ik zeker onthouden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk persoonlijk kadootje heb je voor je man gemaakt, ik ben wel een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen