woensdag 23 november 2011

Vintage kerstkaart

Terwijl ik de vintagetag (zie vorige post) aan het maken was, kreeg ik zin om nog even verder te gaan op de vintagetour. Superleuk zijn ze toch!


Het papier van deze kaart komt ook uit een paper bloc maar nu uit ~Old-Fashioned Nursery~ van Eline.
Een doily ~English tea party~ van Cheery Lynn achter het vintageplaatje gedaan. Het plaatje komt van een vintagevel van Marianne Design en heb ik uitgestanst met de nestabilities standard en scalloped cirkels.
Ook een paar creatables gebruikt: de mini poinsettia's en de leaves. Het kantje is ook van MD. Verder een strik van kreukellint gemaakt met een brad erop.

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenge:
* Krea "Teja"team: kerstkaart in roze en kraft

37 opmerkingen:

  1. Weer zo`n mooie kaart, het wil bij mij momenteel niet, het zal wel zaterdag worden voor ik er eentje plaats. Je kaart vind ik schitterend, erg mooi van kleur en mooi afgewerkt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n prachtige kaart!!! Erg mooie kleuren Tineke!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw meid alweer zo'n gaaf kaartje, schitterende kleurtjes en het is weer eens iets anders dan rood/groen voor kerst!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Tineke.
    Leuk zo'n vintage kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat is dit super gaaf en veel succes
    met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie, nostalgische kerstkaart! Mooi dat roze met bruin!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woww die is erg gaaf geworden Tineke!! Supers!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje weer Tineke
    prachtige kleuren heb je bij elkaar gezocht.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie vintagekaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige vintagekaart Tineke, ik vind bruin met roze gecombineerd altijd heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintagekaart Tineke.
    Heel knappe gecombineerde kleuren!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    ook dit is weer een super gave vintage kaart,ook ik vind het wat hebben die oude stijl,super!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een prachtig mooi kaartje TINEKE.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooi kerstkaartje, erg lief!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat is ie toch mooi zeg.
    Prachtig die kleuren bij elkaar.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauwie wat een prachtige kaart, mooie kleuren heb je gebruikt

    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooooooh deze roze kerstkaart is prachtig!


    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Tineke
    wat een lief kaartje weer zeg toppie
    gr Gerrie..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke , wat een prachtige vintage kerstkaart !! Helemaal mijn smaak.... Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooo ik hou zo van vintage en laat ik nou net je laatste twee creaties gemist hebben...of eigenlijk niet..haha.
    Die tag SCHITTEREND en deze kaart al even PRACHTIG!
    Als ik weer rond kan huppelen ga ik ook eens met zoiets aan de slag zeker weten!
    Dank voor je lieve steun,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend wat een mooie kaart weer Tineke. Ben zelf ook gek van dit soort plaatjes. Heel erg mooie kleurstellingen zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow Tineke, wat een mooi kaartje zeg!
    Je hebt inderdaad de smaak te pakken wat de vintage betreft!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zeg, de vintage stijl zijn we niet vlug beu, ik vind de kleurcombinatie ook zo mooi, helemaal in stijl.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowww Tineke,wat is die schitterend gemaakt.
    Zo lief plaatje.
    Prachtig papier en mallen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie kaart, Tineke! Prachtig, die bloemenhoek!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart!

    U kunt erg mooi knutselen,
    en nog hartstikke bedankt voor het reageren op mijn kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super Tineke deze tag met die mooie bloemencombi!! Mooie kleuren.

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooooh, Tineke deze kaart vind ik echt schitterend. Wat een mooie kleuren combinate en zulke mooie details!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw...heel erg mooi! Ik vind vintage helemaal leuk momenteel.
    Bedankt voor je deelname bij Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig.. en zo mooi nostalgisch
    leuk dat je meedoet met onze challenge!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super mooi!!
    leuk dat je meedoet met onze challenge...
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een super mooie kaart en ik houd van alles vintage! Geweldige details erop en heel mooi papier! Bedankt voor het meedoen met onze challenge,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow wat een prachtige kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg mooi is deze vintage kaart Tineke!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Krea Teja! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is ontzettend leuk geworden Tineke, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Krea Teja. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen