vrijdag 11 november 2011

Tasjes

Vandaag laat ik jullie een aantal tasjes zien die ik ook voor de verkoping gemaakt heb. De foto's zijn niet de mooiste omdat ik ze met de daglichtlamp gemaakt heb.




Deze tasjes zijn gemaakt met een patroon wat ooit bij Paper & Pictures op de site stond. Ik kan het alleen niet meer vinden. Zelf had ik het opgeslagen.




Van deze tasjes heb ik eens het patroon gekregen op clubs. Christa Uithol heeft het ontworpen.






Het patroon van deze handtasjes heb ik eens gevonden op het blog van Create4fun.

Morgen hoop ik het laatste deel van de kadoosjes erop te zetten en vermeld ik of de verkoping goed verlopen is. Ik hoop dat ik weinig tot niets mee naar huis kan nemen.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat leuk zeg! Je hebt het er hartstikke druk mee gehad!Nu maar hopen dat je inderdaad met niets naar huis gaat, maar als ik ze zo eens bekijk, gaat dat wel lukken.

    Succes vandaag.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat ben je toch heerlijk actief bezig geweest en ook deze tasjes zijn allemaal erg leuk.
    De bovenste heb ik ooit eens op een beurs gemaakt, maar het patroontje heb ik niet meer.
    fijn weekeinde en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh deze zijn ook weer leuk zeg!!
    Succes met de verkoop,ben benieuwd.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig tasje.
    Wat ben je druk geweest, maar zijn ook erg mooi creatie's voor de verkoop.
    Veel succes.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Tineke,en wat een variatie in tasjes.
    Succes met de verkoop,maar dat gaat wel lukken als je al dat moois van jou ziet.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig Tineke!!!! Heel veel succes met de verkoop!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een diversiteit aan tasje SUPER!!!
    heel veel succes met de verkoop.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende tasjes heel mooi gemaakt en heel veel succes op de verkoping hoop op een goede opbrengst
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tasjes Tineke, knap van je om zoveel te maken en ze zien er prachtig uit. Ik hoop dat je vandaag een goede verkoop hebt en ook vermeld ik even dat ik gisteren de envelop in de brievenbus gedaan heb. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nâh...wat ben jij 'n crea-bea Tineke! Je verrast me telkens weer met je mooie "knutsels"!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze tasjes zijn weer gaaf allemaal! Heel veel suc6 met de verkoop maar dat gaat vast helemaal goed komen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tasjes Tineke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallokidokii die Tineke,

    Allememachies wat een gave tasjes heb je gefreubeld. Waar haal je de tijd vandaan!!
    Stuk voor stuk prachtig joh, en niks mis met de foto's hoor. Een daglichtlamp heb je toch juist nodig voor mooie foto's?

    Mijn dochter is ook helemaal fan van jouw blog. Ze is deze week volger bij je geworden. Gisteravond hoorde ik hier..ooooo mama moet je eens komen kijken:)
    Dus je hebt er weer een Elbertsen-fan bij gekregen;)

    Een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende tasjes heb je gemaakt, leuk allemaal zo verschillend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meid, wat heb je hard gewerkt!! Echt heel erg mooi zijn al je creaties weer!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je ijverig Tineke, ook deze tasjes zijn weer een lust voor het oog, heel veel succes met de verkoop.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige tasjes Tineke.
    Echt schitterend mooi.
    Heel veel succes met de verkoop.
    Maar dat gaat vast wel lukken.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi tineke
    jij kan zo een luxe tassenwinkel beginnen:-))
    wat een lieve tassen allemaal!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke wat ben jij de laatste tijd vreselijk creatief en actief geweest.
    Wat een schitterende dingen heb je allemaal gemaakt.
    Ik hoop voor je dat je deze dag goede verkopen hebt gehad en dat je alles hebt kunnen verkopen.

    Groetjes en een fijne zondag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En ze zijn nog allemaal verschillend ook! Heel mooi gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je een hoop mooie tasjes gemaakt zeg.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke creaties heb je voor de verkoop gemaakt. Vooral al die verschillende tasjes zijn prachtig. Ik hoop dat het een hele geslaagde verkoop is geweest.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige tasjes allemaal Tineke, ik heb genoten van je rondleiding door je tasjesshop, zoveel verschillende modelletjes en zo mooi uitgewerkt, stuk voor stuk. Nou die hoef je vast niet mee terug te nemen: sold out!!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, Tineke wat heb je de afgelopen week weer een schitterende creaties gemaakt!! Echt geweldig, kijk mijn ogen uit! de een nog mooier dan de ander.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen