woensdag 30 november 2011

Tealight card

Was ik toch gisteren helemaal vergeten om jullie, ook namens Goris, te bedanken voor de felicitaties voor zijn verjaardag en het doosje wat ik voor hem maakte. Bij deze alsnog bedankt!

Straks gaan we naar de verjaardag van onze buurvrouw. Voor haar maakte ik een tealight card.


Ik heb het mooie blauwe papier ~Minnenas Ateljé~ van Pion Design gebruikt. Zo prachtig is dit in vintagestijl.


Aan de linker binnenkant heb ik een pocket gemaakt waar een tag in past. De tag heb ik uit het papier geknipt. Een lintje met scrappersfloss eraan gehangen.


De tekststempel op de tag is van Personal Impressions. Op de achterkant van de tag heb ik onze namen geschreven. En er was nog plek om het geld erbij te stoppen.


Aan de rechterkant zit het doosje met de waxinelichtjes. Achter het venster heb ik mica geplakt. Over het doosje heen een mooi lint gedaan.


Het vintageplaatje heb ik met nestabilitie ~labels eighteen~ uitgesneden. Verschillende creatables gebruikt: decorative elegance, leaves, flower and leaves en English rose.
De vlinder heb ik uit het papier geknipt. Nog een kantje en wat plakparels gebruikt, ook in de roosjes.


Het doosje sluit met een strik wat om het hele doosje zit. Langs de zijranden en bovenaan de pocket heb ik met de Martha Stewart pons ~Cherish~ geponst.
Het patroon kun je hier vinden.


Het plaatje voor de liefhebber.

28 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend doosje..
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een prachtig doosje heb je gemaakt . . .alles klopt gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer super schitterend uit Tineke!!Prachtig!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer prachtig Tineke, daar is de buuf vast blij mee.
    Gezellige avond!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuuw wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww... hij is helemaal supers geworden!
    Het papier is ook zo mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig cadeautje, heel mooi papier, lief prentje en mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi tineke
    wat een prachtige waxinedoos,zou willen dat ik je buuffie was:-))
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend cadeautje, met prachtig papier,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer een prachtige vintage kaart, zo leuk met die kaarsjes erin. Heel mooi afgewerkt ook met zulke mooie details.
    Bedankt voor het delen van het plaatje.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaartjes blijven ook maar zo leuk om te maken.
    En helemaal met dit prachtige pionpapier.
    Ziet er geweldig uit.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gemaakt Tineke, mooi afgewerkt. (als zij het maar niet net zo als ik vorig jaar deze kaart dicht bij de verwarming legt). En Tineke, gefeliciteerd je zit in de top 3 met een van je mooie kaarten. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super weer, zo een mooi geheel is het geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat een prachtige kaarsdoosje. De blauwe strik in het binnendoosje vind ik ook erg leuk.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk doosje.
    En wat een leuk papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Tineke,
    Wat heb je de kleuren mooi op elkaar afgestemd, allemaal die zacht blauwe tinten, echt heel mooi, je buurvrouw zal het wel gewaardeerd hebben.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo'n prachtige creatie van je Tineke.
    vind hem helemaal geweldig.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oohhhh wat mooi weer!!! Ik vind dat papier van pion ook zoooo mooi!!! Ze zal er vast erg blij mee zijn! Bedankt weer voor het plaatje, heel mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend gemaakt Tineke,zo lief plaatje.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend, Tineke! Mooie details en prachtig papier!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh wat een prachtig doosje Tineke
    daar zal ze vast heel blij mee zijn
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend doosje geworden wat mooi helemaal in vintage sijl hou ik wel van grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend doosje weer Tineke en zo mooi in deze kleuren en stijl, toppertje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jeee, je bent weer goed op weg Tineke...heel mooie kaarten en deze tealight is onwijs mooi !!

    heb jij daarvoor het patroontje voor mij ?? kep binnenkort een 25-jarige huwelijk en je hebt me hiermee op een idee voor hun gebracht.

    ennuh als het niet mogelijk is "no hard feelings"

    Diaan x
    Dianavdkooij@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeps een paar dagen niet de puf gehad om blogs te kijken en meteen mis je weer de mooiste dingen....nog proficiat met de verjaardagen wat een super mooi doosje was dat voor Goris!
    Je kerstkaartje ook mooi en dit doosje echt PRACHTIG!
    Lief dat je verwijst naar het model en het lieve plaatje cadeau geeft.
    Fijne avond,
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is weer helemaal super Tineke, het is en blijft mooi papier, zo stijlvol!!!
    Een prachtdoosje !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O Tineke, wat een prachtige creatie weer, ik ben jaloers op je buurvrouw!!!
    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen