woensdag 16 november 2011

White Christmas

Nu de verkoping achter de rug is, ben ik heerlijk voor mezelf aan de freubel geweest. 'k Heb maar weer een kerstkaartje gemaakt want heb er zeker nog lang niet genoeg...


Op de clubdag pasgeleden had ik bij Marlous een paperpad ~Snowfall Collection~ meegenomen van Bo Bunny in een prachtige kleurencombi. Deze schattige Tilda ingekleurd met de Derwents.
Een paar creatables gebruikt, ~de ijspegelrand~, ~de dennenboom~ en ~de lantaarn~. De laatste heb ik niet zelf maar heb ik van een lief blogdinnetje wat stansjes gekregen. Bedankt Frosien!! Over en weer ruilen we weleens via de post.
De tekst komt van de sheet ~Let it snow~ van Eline's Winterhuis en heb ik op een die-namic ~bracket tab~ van MFT gestempeld.
Op de muts en de ruches van Tilda's sjaal heb ik wat stickles gedaan en de rest van de "sneeuw" heb ik gedaan met liquid applique.
Achter het venster van de lantaarn zit glitterpapier. En in het hoekje van het stempeltje heb ik nog een acryl sterretje geplakt.

Deze kaart doet mee aan de challenge:
* Scrap & More: sketch
* The Dutch Magnolia Chickies challenge blog: kerstkaart

31 opmerkingen:

  1. Wat een aparte kleurencombi en wat een mooi kaartje. Succes met je kerstkaartenproductie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    Prachtig papier en prachtige kleuren!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Tineke, mooie kleurcombi en netjes afgewerkt. Een 10 met een griffel, en wat een leuke scetch `k ga ook even kijken bij hun (ook is het alleen maar om de scetch te doen), je hebt dan mooi weer een kaartje af. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke, Wat is hij schattig, heel mooi je kleurtjes, hoe krijg je het bij elkaar gezocht, ik vind dat altijd een hele klus.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad heel mooi papier. Je hebt er een geweldig mooi kerstkaartje mee gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor.
    Ik ben nog steeds voor andere bezig.haha
    Nog 125 te gaan.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, da's lekker, dat je nu voor jezelf aan de gang kunt. En dan meteen weer zo'n lief kaartje gemaakt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kerstkaartje, ik hou van deze kleurstelling erg mooi!
    Dank,voor je hart onder de riem...wat zijn bloggers toch schatten.
    Nu ik niet veel anders kan ben ik zo blij dat ik een blog heb en jullie " ontdekt"
    heb super die afleiding!
    Fijne avond
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt, ik heb het papier ook maar nog niet gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje.
    Heb het papierblokje hier ook nog liggen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een schitterend kaartje Tineke, dat papier is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    een erg mooie en lieve kaart en die kleurencombi vind ik TOP!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hij is super Tinus en toevallig ben ik met hetzelfde papier bezig iets te maken hihihihi, ook een Magnolia stempel maar dan een andere ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje zo leuk met die kerstbomen
    (heb ik vandaag ook gekocht) en die lantaarn (gisteren gekocht)
    vind ik zo gaaf. Leuk dat je meedoet bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuks heb je allemaal weer gemaakt de laaste tijd Tineke...supers en je hebt nu ook weer gekleurd ;o)

    diana68 x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Tineke en de kleuren van het papier zijn zeker heel erg mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent niet te stuiten Tineke, wat heb je meteen weer een bjoetie gemaakt.
    Succes met de andere kaarten ik haal het ten lange na niet :(
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje, Tineke. Ik ben dol op deze kleurencombi. De compositie is prachtig. Je tasjes en doosjes zijn ook SUPER! Leuk hoor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaart Tineke!!! Dat is zeker mooi papier zeg, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat schitterend kerstkaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje Tineke!
    Schitterend papier heb je gebruikt en dat stempeltje is ook zo lieffff.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Tineke,lief je stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inderdaad een prachtige combi van papier kleuren. Je hele kaart is trouwens super geworden. Hele mooie accenten heb je erin aangebracht.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kerstkaart Tineke en wat een prachtig papier heb je gekocht, hele mooie kleuren.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is idd superpapier en samen met die bomen, die lantaarn en de leuke sketch is het een prachtig kaartje geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hartstikke prachtig, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige kerstkaart in mooie kleuren en papier
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend leuk kaartje, mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen