zaterdag 19 november 2011

Let it snow!

We blijven nog even in de kerstkaarten. Maar nu een ander soort magnoliaatje gekleurd. Maurice vindt de meeste kerstkaarten niet leuk.
Volgens zijn mening maak ik alleen met "domme poppetjes" (Tilda's) of "rare ouderwetse plaatjes" (vintage) de kaarten. Hij vindt sneeuwpoppen veel leuker. Dus speciaal voor hem heb ik deze sneeuwpop van Magnolia gekleurd. En... hij vindt hem gelukkig superleuk.


Om Maurice helemaal z'n zin te geven, heb ik blauw met rood papier gebruikt. Het is ~Vintage Winter~ van Maja Design. Een paar sneeuwsterren met de creatable ~Finse IJsster~ gestanst uit rood en wit glitterpapier met een plakparel erop.
De bogenrand heb ik uit rood en wit papier met die-namic ~Jumbo scallop~ gestanst.
Een paar knoopjes met scrappersfloss erbij. De tekst is weer van de sheet ~Let it snow~ van Eline's Winterhuis.
De sneeuw op de muts van de sneeuwpop, de sneeuwvlokken en op de "grond" heb ik gemaakt met liquid applique en verhit met de heattool. Op de sneeuwpop hier en daar wat stickles gedaan alsook op de sneeuwster die hij in zijn "handen" houdt.

26 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    je sneeuwpop is super, ook de kleuren zijn prachtig gecombineerd!

    fijn Weekend

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind dit zo'n schattige sneeuwpop.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer helemaal geweldig Tineke, ze blijven ontzettend leuk, die Magnolia sneeuwpoppen, gaaf papier heb je erbij gebruikt zeg !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog gedacht, Tineke maakt geen sneeuwpoppen meer, vorig jaar kwamen er heel wat langs. Leuke kaart hoor en dat achtergrondpapier is er schitterend bij. Goede zondag toegewenst. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch ook een schatje,dat zie je wel op mijn blog.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha ha wat grappig dat hij zo reageert,deze kaart vind ik ook weer heel erg mooi geworden.
    Heb zo'n zin om verder met de kk te gaan maar eventjes rust gunnen aan mijn arm
    lifs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik het helemaal niet met Maurice eens ben wat betreft de rare popjes en de ouderwetse plaatjes, moet ik hem wel gelijk geven met deze sneeuwpop. Hij is heel leuk, net als zijn keuze voor het papier. Die jongen heeft wel smaak!
    (En z'n moeder maakt hele mooie kaarten)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tineke , echt een schatje !!!

    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi tineke
    nou deze kaart is echt apart met die lieve sneeuwpop,want het is ook echt een snoeppie!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Tineke, heel leuk ook deze sneeuwpop, maar de Tildaatjes vind ik ook super hoor maar snap je zoon wel dat is niet stoer.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat leuk om een kaartje te maken naar aanleiding van wensen van je zoon!!! Gelukkig maar dat hij het een mooi kaartje vind!
    Het ís ook een heel mooi kaartje, die sneeuwpop blijft leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihihii die Maurice maar ja dat zijn jongens hé, ondanks dat is ie weer superleuk geworden en is het toch een Magnolia ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig sneeuwpop.
    Hoop dat je zoon nu tevreden is.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hoor! Heel mooi gedaan, vooral de kleuren!
    Je vond mijn vouwkaart minder dan de vorige hé= Ik was het helemaal met je eens, ik kreeg hem niet hoe ik hem hebben wou, maar ik dacht gewoon zo laten, het was ook al het papier wat vlug wat bont was, en dan krijg je er soms gewoon niets leuks uit.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is ook een leuk kerstsneeuwpopje! Mooie kaart, Tineke, leuke kleuren ook. Lekker vrolijk! Mag wel met dit weer, wat een mist hier. Je zoon heeft dus niet dezelfde smaak, ... maar die moeders doen toch wat ze zelf willen :)

    Groetjes, Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ja dat hoor je vaak he dat ze de poppetjes niks vinden :) Maar goed, deze sneeuwpop is natuurlijk ook wel ontzettend leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Tineke. Hihihi heel herkenbaar hoor die reactie van Maurice:)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje van een kaart TINEKE.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder een hele fijne zondag.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd leuk dat commentaar van de kinderen! hahaha. Je hebt wel een leuk kaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en mooi kaartje en wat leuk dat hij zijn
    mening geeft

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Tineke,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superleuk kaartje. De sneeuwpop blijft zoo ontzettend leuk om te gebruiken vind ik.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg, en zo kleurig, Maurice zal trots op je zijn, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij blijft leuk deze sneeuwpop!!!
    Grappig dat Maurice zo zijn eigen smaak heeft.
    Ik zal maar niet vertellen hoe Rob en de oudste hier de Magnoliaatjes noemen......
    Jouw kaartje valt gelukkig in de smaak bij hem, het is dan ook weer een "bjoetie"
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen