woensdag 9 november 2011

Waxinelichtjes

Wat een verrassing elke dag weer... Leuk dat ik weer nieuwe volgers erbij heb...van harte welkom!!
Ik hoop dat jullie mijn blog de moeite waard blijven vinden. Wat ik wel leuk vind als je eens een reactie geeft. Dan kan ik ook eens op jullie blog kijken. Niet altijd kun je op het blog van een ander komen door alleen op de foto te klikken bij de volgers. En...ik lees ze heel graag!!!

Maar nu naar mijn creaties. Zaterdag a.s. hebben we weer de jaarlijkse verkoping in de kerk. Ik ben er al druk voor bezig en er moet nog het één en ander afgemaakt worden.
Elk jaar moet je weer wat anders hebben en nu had ik pas bij Maia en Wilga zulke leuke waxinelichtjes gezien dat ik ook zoiets gemaakt heb.


Wat je dus voor leuks kunt maken van een witte papieren boterhamzakje (verkrijgbaar bij de Jumbo), een glaasje, vintageplaatje op vellum uitgeprint, lint en een waxinelichtje.
Tenminste, ik vind ze heel erg leuk geworden. En jullie?


Even van bovenaf een foto gemaakt om ze er allemaal op te krijgen...


'k Heb er even van een paar het waxinelichtje aangestoken om te laten zien hoe gezellig het staat als de kaarsjes branden.

Je weet dat je op de foto kunt klikken zodat ze groter zijn toch?

Zo, ik ga weer verder met wat anders...tot later!

46 opmerkingen:

  1. Wauw ze zijn echt schitterend Tineke. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze ontzettend mooi Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ik wilde je nog iets vragen. Wat is dat vellum precies waar je je plaatjes op afdrukt?
    Zijn het speciale boterhamzakjes of kun je alles ervoor gebruiken. Ben heel benieuwd hoe je dit precies doet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Het ziet er echt heel leuk uit en heel gezellig wanneer ze branden.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi!
    Dat zal vast goed verkopen hoor
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat super weer Tinus, heel leuk gedaan en zo'n leuk effect als de kaarsjes aan zijn!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze snoezig Tineke! Ik denk ook dat ze snel verkocht zullen zijn . Succes.Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat mooi tineke helemaal in vintage stijl heel mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verzinsel, mooi idee en mooi gemaakt hoor! Deze komen wel op. Wat een drukte brengt het weer met zich mee en om iedere keer weer wat anders te verzinnen, dat valt ook altijd niet mee. Ze zijn in ieder geval erg leuk. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deine Teelichter sind alle wunder schön geworden.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel leuk Tineke! Ik hoop dat je er veel verkoopt, ik denk het wel, het is ook zo leuk om zo aan iemand een kleinigheidje te geven, echt heel mooi.

    Ja ik heb je adres, maar het wordt er dan wel één die door de brievenbus moet kunnen, ik heb er nogal wat die dat niet kunnen, en zelf brengen gaat hem ook niet worden! Ha, Ha...

    Fijne avond verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt! Je bent ze vast in no-time kwijt! Op naar de Jumbo dus.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn schitterend Tineke, gezellig zo met de donkere avonden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Tineke, echt prachtig!! Succes met de verkoping bij jullie kerk.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige sfeer lichtjes Tineke
    heel erg leuk gedaan!!!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Tineke. Ze zien er heel gezellig uit met die waxinelichtjes.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een leuk idee Tineke. Die zakjes heb ik nog wel ergens liggen, nu nog ergens vellum weg halen. Vooral die hoeveelheid bij elkaar maakt het een prachtig geheel.

    Liefs iana.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, dat ziet er weer superleuk uit. Eens kijken of ik ook zoiets kan maken. Vaak zie ik iets leuks en dan komt het er niet van om het te maken.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oohhhh wat mooi Tineke . . . je moet er maar weer opkomen. Wat zijn de blogs dan een uitkomst om inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg leuk tineke, dat zal zeker wel goed verkopen!
    Gr. helga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige sfeerlichtjes.
    Ziet er gezellig uit.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuuuw wat een super gave creaties

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oohh zo zijn ze ook heel leuke Tineke ik heb ze vorig jaar bestempeld voor mijn vriendinnen en schoonzussen maar op deze manier met een vintage plaatje zijn ze ook hele maal geweldig.
    Prachtig gedaan Tineke dit wordt een groot succes.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi tineke
    nou volgens mij ben je deze zo kwijt!!
    wat een leuk idee om met een lichtje te werken,super nostalgie!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, ze zijn prachtig!! Succes alvast hoor, met die verkoop... dat gaat echt lukken!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Tineke, je zal de topper van de verkoping zijn, wat zijn ze leuk zeg.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er zeker gezellig uit Tineke.
    Echt super lief.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow wat zijn ze mooi Tineke. Heel veel succes zaterdag bij de verkoop van de kerk, maar deze ben je zo kwijt denk ik.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk hoor. Ik ga het ook proberen. Leuk om cadeau te doen. Thanks.
    Daaagg, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Tineke, wat een geweldig leuk idee.
    Veel succes zaterdag met de verkoop ervan.Denk wel dat het gaat lukken, je bent ze volgens mij zo kwijt.

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow wat zijn ze prachtig tineke, dat zal zekers wel verkopen

    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn ze stuk voor stuk prachtig geworden Tineke!
    Lief dat je ook verwijst naar mijn blog, ik heb er weer een leuke volger door bij gekregen,
    Je gaat die mooie lichtjes met zulke heerlijke vintage plaatjes zeker heel snel uit verkopen in de kerk weet ik zeker!
    Als je er aan denkt steek dan een kaarsje voor me op....want grrrr ik zat al vier weken thuis met wondkoorts en nu lig/hang ik alweer drie weken boven met een hernia. En dat terwijl ik zelfs nooit een griepje had.
    Helaas kan ik dus ook al een hele tijd niet knutselen maar van een post zoals deze kan ik wel echt genieten hier op mijn bed!
    Succes met de verkoop,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat 'n giga-leuk idee Tineke! Ik maak voor het bejaardenhuis ook altijd een kerst-freubel en ga nu in gestrekte draf naar de Jumbo om boterhamzakjes in te slaan haha...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een ontzettend gave creatie! Super oor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ohhh wowww Tineke,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig Tineke.
    Veel succes zaterdag.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat zijn ze reuze mooi en gezellig!!!
    Moet het nog eens donker zijn, echt plaatjes!!!

    gr annemarie & merit

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ziet dat er mooi uit zeg. Prachtig.
    Succes zaterdag. Volgens mij ben je alles zo kwijt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooohhhhh wat ontzettend mooi zeg!!! Dit had ik zo nog nooit gezien, wat super leuk!!! Volgens mij mag je er nog wel meer maken want ik denk dat ze als warme broodjes gaan hoor!!! Veel succes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een orgineel idee Tineke, ziet er heel sfeervol uit, en ik denk idd ook dat ze als zoete broodjes over de toonbank gaan ;0)
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind ze helemaal geweldig al die plaatjes,ik pik ze ook bij je weg als je ze onder je bericht plaatst.haha(maar dat wist je al)
    Maar deze zijn ook weer erg leuk.
    Natuurlijk ook je lichtjes helemaal geweldig.
    Ik denk dat je ze snel kwijt zult zijn.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Tineke wat vet gaaf heb je deze gemaakt.
    Hier zal de Kerk heel blij mee zijn ik denk dat ze als zoete broodjes over de toonbank gaan.
    Heel erg leuk.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een super creaties Tineke.
    Leuk voor de verkoop en ik zou er nog maar meer maken :) want die vliegen weg hoor!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat mooi, veel succes met de verkoopt.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat zijn ze leuk geworden Tineke!!! Ik heb zelf vorige week ook nog waxinelichtje gemaakt met een boterhamzakje, alleen dan net even anders. Ik kon de boterhamzakjes nergens meer vinden maar zal nu ook eens kijken bij de Jumbo. Bedankt voor de tip!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen