dinsdag 22 november 2011

Winter Wonderland

Gelukkig is de mist hier weggetrokken. Vanmorgen toen ik de gordijnen open deed, zag ik dat het al veel lichter was. Later kregen we zelfs de zon te zien.
Weer heb ik een tag om te laten zien. Echter nu met een vintageplaatje.


Hiervoor heb ik papier genomen uit de paper bloc ~Old-Fashioned Christmas~ van Eline. Verschillende creatables gestanst: de lantaarnpaal, de mini poinsettia's, de leaves en frame 1 waar ik het plaatje van een vintagevel van Marianne Design opgedaan heb.
De tekst is van de sheet ~Let it snow~ van Eline's Winterhuis. Verder heb ik een kantje, lintje en een stukje bolletjeslint gebruikt.

Deze tag wil ik mee laten doen aan de challenge:
* Moeders Hobbypaleis: labelkaart waar alles mag

32 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie labelkaart heb je gemaakt.
    De kleuren zijn echt schitterend samen met alle prachtige details!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Moeders HobbyPaleis.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Tineke. Heel sfeervol.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie tag zeg! Wat heb je een mooie kleurcombi gebruikt.

    Lekker dat we een beetje meer zicht hebben dan gisteren, is ook weer veiliger in het verkeer.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag weer zeg! Mooi van kleur.
    Gelukkig is de mist opgelost, het zag er allemaal zo triest uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is het nog steeds mistig Tinus, nog geen zon gezien vandaag, echt balen!
    Maarre je label is schitterend, leuk dat je meedoet met de 1e challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Knuffel je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag Tineke! Wat een leuk idee om het glitterpapier achter die lantaarn te plaatsen, zo krijg je echt het idee dat de lantaarn straalt :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Tineke,wat een prachtige tag,zo mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag!
    Heel veel mooie details!
    Knap werk hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie tag, heel erg mooi afgewerkt, hij is schitterend. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat een verschil met gisteren he Tineke de mist weg en het was buiten echt heerlijk.
    Wat een schitterende tag heb je gemaakt heel mooi in deze kleuren.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi tineke
    werkelijk een prachtige tag en vooral de kleurencombinatie vind ik zo mooi bij de vintagelook,super gewoon!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave label zeg! erg leuk zo´n nostalgische weergave. En je bloemen zijn ook erg mooi geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tag....hier hebben we nog steeds weinig zicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwww wat een Prachtige Tag Tineke
    Gelukkig is hier de mist ook verdwenen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig mooie Tag TINEKE.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een super mooie label heb je gemaakt, heerlijk nostalgisch.
    Leuk dat je meedoet met de cahllenge van Moeders Hobbypaleis.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend label, leuk die sneeuwaccentjes op de lantaarn.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig weer zeg je label.
    Dat papier blokje moet ik ook nog ergens hebben.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooooh Tineke wat een schitterende Tag!! En wat een geweldige kleurtjes heb je gebruikt, helemaal super!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw, wat een schitterende tag, echt een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie tag, prachtig!!! Succes met de challenge!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuuw wat is dit schitterend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke tag.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je tag echt supermooi, Tineke! ook de kleuren die je gebruikt hebt!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie tag...echt een leuk idee....dikke pluim krijg je van mij hoor!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. helemaal geweldiggggg tien hij is weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie labels heb je gemaakt Tineke.
    (ook hieronder)
    Zo mooi vintage is deze, daar hou ik wel van.
    Heb er tussen door ook een aantal gemaakt maar kan ik nog niet laten zien :(
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super labelkaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van Moeders Hobbypaleis.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben ik even een dag niet in bloglang geweest, zie ik hier gelijk alweer 2 schitterende creaties staan, echt super joh, ik kwam het papier gisteren ook tegen, dus ga ik daar ook maar eens mee aan de slag :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen