woensdag 26 maart 2014

Deurhangers (vervolg)

Pas vertelde ik al dat ik voor de Hobby Handig deurhangers mocht maken. 
In dat bericht liet ik er 2 zien en zei ik dat er nog 2 zouden volgen voor een jongenskamer. 
Deze staat als voorbeeld in de Hobby Handig. 
En deze kun je vinden in de online-editie van Hobby Handig.
De materialen en beschrijving van beiden kun je lezen in het tijdschrift of online.
Weten jullie dat je nog mee kunt doen met de wedstrijd om de MD deurhanger zo mooi mogelijk te maken. Alles hierover staat te lezen in Hobby Handig 178. Bij diverse hobbywinkels kun je de deurhanger gratis krijgen.
Wil je graag meedoen maar kun je 'em niet bemachtigen? Ik heb er nog 3 liggen voor de liefhebbers. Stuur me dan een mailtje (vind je rechtsboven op mijn blog) en ik stuur je er 1 op. 

17 opmerkingen:

  1. Dat is toch ook toevallig heb zelf ook net een deurhanger gemaakt voor het Marianne divas blog!
    Wat zijn ze alle twee enorm leuk geworden Tineke, heel leuk dat ze als voorbeeld in de hobby handig staan! Ik heb de hobby handig niet dus wist van de wedstrijd niets af, heel leuk dat je aan belangstellende deurhangers weggeeft.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je deurhanger voor een jongenskamer Tineke en geweldig leuk dat je ermee in de Hobby Handig staat.....dat moet een heel goed gevoel geven...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf en stoer zijn deze deurhangers,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke deurhangers Tineke en wat gaaf dat je ermee in de Hobby Handig staat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg leuk!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lekker stoer zeg!!! Voor menig jochie een welkom kadootje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke deurhangers! En geschikt voor mannen/ jongens kamers! Wat kun je dit toch goed!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ,Wat een mooie deurhangers.
    Maar ik zie nog meer van die mooie creaties , die cupcake ook al zo mooi .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke deurhangers heb je gemaakt

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke deurhangers.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig en dan nog in de Hobbyhandig staan hiermee, wat zul jij (terecht) trots zijn! Ik vind ze beiden echt geweldig mooi, superleuk gemaakt. Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat zijn ze mooi geworden Tineke, 2 leuke thema's maritiem en voetbal, echt een leuk weggevertje zo, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke. Wat heb je ze weer mooi gemaakt. leuk om cadeau te geven. Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke,
    twee hele mooie deurhangers en wauww tof dat je in de hobbyhandig staat ermee
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn deze jongens deurhangers mooi heel stoer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jongens zullen dit vast geweldig vinden.
    Heel leuk gemaakt Tineke.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen