zaterdag 8 maart 2014

Spring

Vandaag heb ik een voorjaarskaartje wat ik eind vorige week al gemaakt heb. 
Het past prima bij het mooie weer wat we vandaag hadden. En voor morgen wordt er nog mooier weer voorspeldt. 
Dit kaartje maakte ik voor Danoesja die morgen jarig hoopt te zijn. Ze mailde gisteravond dat ze het al ontvangen had.
Het achtergrondpapier komt uit het nieuwste blok "All that is Spring" van Tilda.
Ook alle plaatjes heb ik uit het papier geknipt.
De pergola (CR1265) is van MD en heb ik bewerkt met inka gold silver voor de aluminiumlook.
De grasborder is van Memorybox.
Een labeltje gemaakt en een (gedeelte van) tekst op gestempeld.
Verder nog 2 acryl hartjes en een strik om het op te sieren. 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lentekaartje, Tineke! En goh, wat ga je hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig voorjaarskaartje.
    en prachtig papier
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Wat heb je een mooie verjaardags kaart voor Danoesja gemaakt....dat Tilda papier is ook zo mooi. En sinds kort heb ik dat Inka gold silver ook, en moet er erg aan wennen....vind het net schoensmeer, hihi. Ik had de motor even uitgestanst en het toen met dit goedje besmeerd in de mal en het zag er niet uit....ik zat in mijn ééntje te proesten van de lach!! Dus ga eerst maar eens yuo tube filmpjes bekijken hoe dat het beste werkt...want bij jou ziet het er prachtig uit!! En geniet morgen ook lekker van het mooie weer hè!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi is deze kaart weer Tineke...heel mooi is die pergola en een heel mooi kleurtje gegeven....TOP!!!
    en morgen heerlijk genieten van het super mooie weer!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lente kaartje .
    Geniet ook zelf van het mooie lente weer .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Prachtig lentekaartje heb je gemaakt voor Danoesja, ik heb netjes haar naam op een lijstje staan, om een kaartje te versturen, maar ben te laat, ontdek ik nu, gaat maandag op de post..ik heb dat silver Inka Gold ook, maar het wordt bij mij heel glanzend, of gebruik jij aged silver ?? het ziet er wel super uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi lente kaartje is dit Tineke.
    Prachtig papier ook. Geniet maar van
    het mooie weer ,een goede zondag.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is dit helemaal de smaak van Danoesja!
    Mooi gemaakt heerlijk lente achtig en de kleuren zijn mooi bij elkaar.
    Leuk is dat inka spul he, ik heb alleen het inka gold dat ik vaak gebruik over zwart of aan de randen ergens van.
    Inderdaad zoals Gerie zegt net schoensmeer alleen gelukkig niet zo snel op.
    Ik zag laatst op een filmpje dat je er gewoon wat water bij kunt spuiten als het een beetje uitgedroogd is ook handig om te weten.
    Geniet van een zonnige zondag, heerlijk weertje!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hartstikke mooi kaartje. Echt lente.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,
    Eindelijk weer eens bezoekje gebracht op je blog.WAUW wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Stuk voor stuk heel mooi.

    Fijne dag verder,
    Lieve groet van,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige lentekaart Tineke, heel lief met het kleine lammetje en de eitjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke. Wat heb je een schattig kaart voor Danoesja gemaakt. Heel lief met de lammetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke
    Heel erg bedankt voor je prachtige lentekaartje, hier geniet ik net zoveel van als van het lente weer.......ik word er erg blij van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,

    Heerlijk weer was het vandaag en ook de komende week blijft het zo mooi lente weer.
    Daar past je kaart inderdaad prachtig bij, mooi papier is dat van Tilda en de pergola van MD is prachtig.
    Ook je vorige post van het luierbroekje vind ik schitterend, zo'n lief kantje langs de broekspijpjes, heel erg mooi.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje Tineke, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief lentekaartje Tineke en past idd helemaal bij het weer wat we nu hebben.
    Echt genieten en voor de rest van de week ook nog!!!
    Heerlijk hoor!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal in de voorjaars stemming!
    Wat een schatje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Tineke,
    mooi kaartje heb je weer gemaakt hoor!
    de lente spat er af...
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje weet, Tineke.
    Je andere kaartjes zijn ook weer heel leuk.
    Heerlijk hé, dit voorjaarsweer, geniet ervan!

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen