dinsdag 18 maart 2014

'n Heel fijne dag

Zo mooi als het weer vorige week was, zo somber en grijs is het nu. Maar ja, het is dan ook nog maar half maart... We zijn gewoon verwend! 
Het is in elk geval wel weer lekker freubelweer en ik heb weer fijn mijn hobbykamer opgezocht ;-)
Ik wil nog wel even mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Gezellig dat er telkens weer bijkomen. Het loopt al op naar de 600!!! 
Toen ik met mijn blog begon, had ik dit nooit durven denken... Bedankt!
Nu mijn huwelijkskaartje.
Het filigraanhart (LR0299) heb ik weer eens gebruikt, het is zo mooi. Het snoesjesbruidspaartje (3DHM061) heb ik ervoor gezet. 
In het "open" hart een tekst (EC0138) gestempeld.
De duifjes (LR0298) komen gezellig aanvliegen.
De takjes (CR1253) bij een bloem van Spelbinders gecombineerd.
Verder nog 2 hartjes (CA3109) erbij geplakt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

23 opmerkingen:

  1. Het is een schatje Tineke.
    Wat een prachtige mal is dit.
    De vogeltjes ook ,super mooi !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Tineke, erg leuk met de vogeltjes.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje.
    Is ook een erg mooie mal, heb hem ook pas gekocht.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is ook weer zon heel mooi kaartje de mal doet het erg goed groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een prachtige kaart Tineke!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart Tineke
    wat is die stans toch mooi

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt Tineke.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met het mooie hart, de Spellbindersbloem is mooi, jouw favoriet op dit moment ?? liefs Ans..welke is het ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hart is dat! Je kaartje is een plaatje en wat een lief stelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Tineke, schitterend gemaakt met deze prachtige mallen. Het plaatje van de Snoesjes doet het ook erg leuk op je kaart.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke, wat een snoezige kaart. Wat prachtig gemaakt met dit mooie hart.TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    wat heb je er een schatje van gemaakt, dus logisch dat je zoveel volgers krijgt:-)) ideetjes opdoen bij tineke:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje weer.....hier kijken is altijd een feestje dus geen wonder dat je zoveel volgers hebt.
    Fijne avond en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig trouwkaartje Tineke...heel romantisch...gefeliciteerd met zoveel volgers...je maakt ook super leuke creaties....

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kaart Tineke!
    En zoals in veel reacties staat: een super mooie mal is dit!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoepie Tineke!! :-)....:-)...

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kaart Tineke, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer een geweldige kaart, ik geniet van je blog je maak prachtige creatie's.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het hart is zeker prachtig Tineke!!! Maar je gemaakte kaartje ermee is weer lekker compleet! Ja somber weer is het zeker...we waren wel erg verwend hè! En het is ook niet zo gek dat je zoveel volgers hebt, het is altijd heel erg genieten van jou werkjes en je geeft heel veel inspiratie!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Tineke. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik heb voor mijn verjaardag een paar prachtige hartenstansen gekregen. Dit is gelijk een mooie inspiratie om er iets mee te doen. Jouw kaart is in ieder geval prachtig geworden.
    Heerlijk als je elkaar zo kan inspireren. Soms ben j helemaal leeg en dan hoef je maar even te bloggen en je kan weer door zonder ze na te maken.
    Dat lukt me toch niet. hahaha
    Maar inspiratie is altijd welkom./ In vind het leuk, dat je me kwam volgen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een schitterende kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk toch met dit weer lekker freubelen, je kaart is prachtig, heb net de mal ook gekocht, hij is zo mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig romantisch plaatje in deze zachte kleuren.
    Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen