zaterdag 22 maart 2014

Een gentleman met style

Vandaag weer een creatie voor een man.
Een neef van ons is jarig. 
We hebben hem vanmiddag gefeliciteerd en hem een geld-envelop gegeven.
Hij kon het wel waarderen en dan zeker de teksten ;-)
Ik heb de papiertjes "Till Far" van Pion Design gebruikt.
Een mooie oude auto uit het papier geknipt.
Wat plaatjes uit het papier geknipt.
Een stempel van Different Colors. 
Een vakje van een papieren boterhamzakje gemaakt.
Op de wikkel de mini pocket watch van Tim Holtz gedaan.
Achter de opening een stempel van Different Colors en een herenhoed (uit het papier) erbij geplakt.

Deze geld-envelop wil ik mee laten doen bij:

34 opmerkingen:

  1. hihihi ik had nog maar net een reactie achter gelaten bij je vorige creatie en ik zie de volgende alweer verschijnen:)

    Wat een mooie vlop heb je gemaakt voor je neef

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan weer. Zoals altijd ben jij echt een ster in het iets moois maken voor mannen. Prachtig en ik snap dat hij dat ook vond.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit weer heel mooi voor een man ik snap niet hoe je dat doet de vorige creatie vond ik ook al zo leuk bedacht heel mooi ik doe wel inspiratie bij jou op vooral voor mannen vind ik het altijd heel moeilijk groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit is weer een supergaaf cadeautje! Je bent zo bijzonder goed in het maken van Heren felicitaties!!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige portefuille Tineke en al die mannelijke details erop en de tekst stempel is heel gaaf. Het is weer op top niveau!! Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf en wat een leuk idee weer super mooi aangekleed in gentkemenstyle!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er ook weer geweldig leuk uit, je hebt mij weer op een idee gebracht haha, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi cadeautje.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi envelopje Tineke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart en heel erg mooi met het designpapier van pion. Als je het goed vind ga ik hem zeker een keertje namaken ik vind hem echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig papier en wat heb je er een mooie envelop mee gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, stoer en ook stijlvol, Tineke! Veel leuker om zo geld te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat mooi gemaakt een prachtige mannencreatie.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. niet gek dat je neef dit prachtig vind want zo is het echt een prachtig mannending geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig... dit is Schitterend gemaakt Tineke!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke,
    wat een schitterende mannen creatie
    heel mooi!
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke. Wat prachtig deze cadeau envelop. Heel mooi gemaakt. Leuke afbeelding. Geeft leuk weg!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,
    Je geld-enveloppe ziet er prachtig uit, mooi papier en leuk om de auto uit te knippen, komt zo veel mooier uit, prachtige stempel, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card, gorgeous and stylish monotone colouring.
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een super mooie creaties weer .
    Lig nog een beetje achter .
    Mooie kleuren .
    Heel knap gedaan .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke envelop/kaart Tineke!
    Toevallig heb ik de stempels ook gekocht op de beurs, leuk zijn ze hé! Dank je voor de inspiratie hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Tineke,
    Schitterende mannenkaart heb je gemaakt.
    Ik kan me goed voorstellen dat de jarige hem erg mooi vond.

    Groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kado-envalop Tineke. Prachtige vintagestijl.
    En idd de tekst is super leuk voor alle mannen met of zonder stijl, hihi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig cadeau envelop. Heel mooi papier.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi is deze geldenvelop Tineke ....ik geloof het zeker dat je neef er blij mee was en zeker met de inhoud....
    ook je vorige postcard-box is super leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super is de envelop Tineke !!!!!!!
    Heel mooi vind ik het.Wat is zo iets
    leuk om cadeau te geven,is vast een succes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen