donderdag 13 maart 2014

La Vie en Rose

Heerlijk...mijn opdracht is de deur uit en kan ik weer even mijn eigen ding doen. 
Ik probeer om de achterstand van bloggen wat in te halen. Of het helemaal lukt weet ik niet maar ik doe mijn best!
In mijn map op de pc vond ik nog wat kaartjes die ik nog niet geshowd heb.
Een modekaartje met spulletjes uit de januari collectie van Marianne Design.
Het ovaal (LR0293), paspop (LR0292), pumps (LR0291), rozen (LR0295) en de tekst (COL1344).
Het papier is "Vintage Autumn" van Maja Design.
De houten hartjes zijn van Xenos. 

11 opmerkingen:

  1. Haha had ik al gezien, maar kom evengoed een gezellig langs hoor Tineke!! Lekker dat je opdrachten de deur uit zijn!! En achterstand van het bloggen haal je toch niet meer in gewoon boven aan weer beginnen, anders is het geen doen toch!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke. Heel mooi dit kaartje met het mooi papier van pion. Leuke materialen zijn dit van Md. Fijn dat je opdracht af is. Altijd spannend. We zullen het vast wel gaan zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een opluchting dat je opdracht de deur uit is.....is de druk weer een beetje van de ketel....Dit is weer een super leuk kaartje Tineke...hele leuke stansjes heb je gebruikt ...vooral die schoentjes zijn super sjiek....
    Ik ga morgen de beurs in Den Bosch onveilig maken....
    vanmiddag portemonee gevuld....morgenavond komt er een update....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi tineke
    Je moet maar denken alles op zijn tijd en nu zit ik te genieten van deze gave kaart met erg leuke schoentjes
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en fijn dat je opdrachten de deur uit zijn, geeft rust toch?
    Hoewel het wel leuk is natuurlijk opdrachten maken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Tineke !!!
    Mooi dat blauw ,vooral het papier van Maja.
    Fijn dat je weer rust hebt,toch leuk de opdrachten.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart Tineke!
    Ja, je deurhangers vielen echt goed in de smaak. Je had leuke variaties gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,
    Prachtig modekaartje is dit, mooie kleuren, leuke combi van mallen, de schoenen zijn chique..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Tineke, erg mooi papier heb je gebruikt!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart weer, mooi die paspop en schoenen bij elkaar gezocht,.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen