maandag 17 maart 2014

Sterkte

Pas vertelde ik al dat ik deze maand gast-designer mocht zijn bij Just a Note. Met de spulletjes die Diana me stuurde, heb ik nog een kaartje gemaakt.
Dit kaartje staat ook haar blog.
De basis van de kaart is gemaakt met Go Kreatemal frilly # 7.
Het papier is "Fairytale of Spring" van Pion Design. Ook het plaatje (PD3104) is van Pion Design en heb ik uitgesneden met de ovale Franse leliemal van Joy! crafts.
De takjesswirls zijn van Cheery Lynn en de bloem van Spelbinders.
Op een banner (COL1325) een tekst (CS0855) gestempeld en zijn beide van MD.
Verder nog een strik van tule met een prachtige parel en wat vlinders die ik knipte uit het papier.
Diana heeft van de gebruikte mooie foto's bij het blogbericht geplaatst. Als je hierop klikt, kom je direct bij het bewuste artikel in haar webwinkel.

Diana, bedankt dat ik deze maand gast-designer mocht zijn! 
Ik vond het leuk om het te doen voor je.

40 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke
    Wat is je kaart weer beeldschoon, het is een plaatje.
    Leuk dat je GD mocht zijn.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Tineke!! persoonlijk vind ik deze zachte kleuren erg mooi... leuk hoor om g.d te zijn!
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Tineke, mooi papier heb je gebruikt.
    Fijne week, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je als gastdesigner een prachtige kaart gemaakt Tineke. Ik ben dol op zachte tere kleurtjes zoals bij dit dp. Een prachtige bloem en dat fijne tule staat ook heel lief. Complimentjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi papier. en mooi verwerkt hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie, en zo mooi in die pastel tinten.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een snoepie deze kaart Tineke.
    Wat een prachtig papier is dit.
    Heel mooi alles bij elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtig Tineke! De kaart past ook perfect bij je achtergrond!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schiterend mooi kaartje ik had het al op het blog gezien mooi papier het past allemaal zo goed bij elkaar groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Tineke! Altijd zo mooi afgewerkt met oog voor details! En deze kleuren vind ik erg mooi gecombineerd.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sterkte kaart Tineke! Een pareltje

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi in vintagestijl, een prachtkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een paar dagen weinig op blogs en je hebt weer een heel stel kaarten gepost. Wat een energie heb je toch!!
    Allemaal weer even mooi Tineke.
    Wie deze sterkte kaart ontvangt knapt hopelijk meteen een beetje op! Een plaatje is het! Heerlijk om naar te kijken!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je voor Just a Note gemaakt. Alles past precies bij elkaar.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja tineke deze prachtige kaart heb ik ook kunnen bewonderen op die site van just a note maar vond het zo mooi dat ik bij jou zelf ook nog even bericht :-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Prachtige kaart in mooie pasteltinten, super afgewerkt, zoals altijd..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles weer mooi bijpassend bij elkaar gemaakt, met de spulletjes van Diana...een schitterende kaart voor op het blog van Just a Note!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige combinatie is dit weer. Lief in deze pasteltintjes en zeker mooi om te versturen om iemand sterkte te wensen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, wat een geweldig mooi papier heb je gebruikt en het past perfect bij het mooie plaatje, super.
    Groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een prachtige kaart gemaakt als gastdesigner. Wat een mooi papier en zo'n mooi plaatje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je als GD gemaakt, heel mooi papier heb je gebruikt in die zachte tinten, en persoonlijk vind ik de eenvoud er zo mooi van, ik houd niet zo van die hele drukke kaarten die volgeplakt zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vintagekaart Tineke, leuke vorm en heel mooie zachte kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Tineke, is weer op en top vintage met schitterend papier plaatje en mallen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi je inspiratiekaartje voor Just a Note....prachtig papier...Knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, heel mooi papier en patroon.
    Top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een supermooie kaart Tineke.
    Ja, dit DP blijft mooi, het is zo fijntjes, hier hou ik wel van.De afwerking is ook schitterend.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Tineke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt een chique kaartje is dit Tineke!
    Diana zal met jouw creaties als gast dt erg blij geweest zijn dat is iets dat zeker is!
    De babykaart in je vorige post is ook erg mooi met dat treintje!
    Ik heb ook een babykaart af maar helaas heb ik geen Marianne mallen daar bij gebruikt.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw echt een heel mooi elegant kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Et nydelig kort, flott dies og herlig bilde, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig mooi kaartje .
    Hele mooie kleurtjes .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie romantische kaart weer ik vind het een plaatje om te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ha Tineke,

    Wat een super-mooie-prachtige kaart heb je weer gemaakt! Niet te druk en niet te eenvoudig... Jammer dat Hilary ook gezakt is voor het rijexamen, voor mij was het de eerste keer. Hopelijk slagen we allebei de 2e keer. Wens haar maar heel veel succes namens mij! Ik mag 24 april weer een nieuwe poging doen ;)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Tineke, wat rolt er hier weer van alles over mijn scherm! Gaaf hoor, je lentecreatie, je jongenskaartje, het één nog mooier dan het andere! Zeker weer de moeite meer dan waard om te bekijken! Deze is ook weer erg mooi hoor, het papier, je plaatje, het maakt alles tot een bijzonder mooi resultaat! Gezellig met je koffiegedronken tijdens de mail!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een prachtige kaart Tineke en ik vind het papier ook super.
    de mal blijft ook mooi en kan je zo veel gebruiken.
    schiet je projectje al op, want ikke ben nieuwsgierig ha,ha
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt...gewoon helemaal top !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Tineke wat een prachtige isdit weer! Supermooi gemaakt met de mooie spulle, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen