dinsdag 4 maart 2014

Van harte

Omdat ik de challenge van januari had gewonnen bij Just a note had Diana gevraagd of ik gast-designer in maart wilde zijn. 
Zij stuurde wat spulletjes op waar ik wat mee gemaakt heb. 
Ook moest ik een stukje over mezelf schrijven. 
Als je dit wilt lezen, moet je even naar het blog gaan.
Het papier is "Flower Frames" van Pion Design. Ook het vintageplaatje is van Pion en heb ik achter het uitgeknipte frame gedaan.
Wat bloemetjes bij takjes (LR0271) versierd. 
Op de ballonnetjes (PP1401) een tekst (COL1314) gestempeld.
Verder nog een paar trouwringen (LR0238) en een hart (CA3109) erbij. 

En weer heb ik een plekje in een top-3 veroverd.... 
Weer met de naaitafel
en nu bij Totally Tilda.
Helemaal leuk!

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    Kijk ook maar eens op het blog van het Hobbyjournaal;)
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, zoals altijd! En wat leuk dat je naaitafeltje weer in de top terecht kwam, het is dan ook een uniek stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke, ook deze creatie is weer een plaatje!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs hoor, heb je ook vet verdiend. Je kaart voor Just a Note is prachtig, is weer een topper.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    Ook gastdesigner en een stukje over jezelf...ik heb het gelezen hoor!! En wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    ik vind die uitgeknipte bloemetjes boven aan op de afbeelding heel leuk staan! weer heel geslaagd!!
    En je naaitafel is ook zo mooi dat verdien je echt!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Tineke. Ik vind de swirl erg mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Tineke!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Tineke.
    En wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke.,
    Leuk om GD te mogen zijn, ik heb je verhaal gelezen, je kaartje is prachtig, mooi is dit papier van Pion...maar het nieuwe lijkt me schitterend, heb het net besteld, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie is je kaart Tineke.
    Heeeeel mooi hoor. En hartelijk gefeliciteerd
    dat je in de top 3 kwam.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Tineke! En ook het papier vind ik heel mooi! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een mooie kaart Tineke, schitterend!
    p.s. je mag bij Duymelot ook Gastdesigner wezen als je wilt ;-) Moet je mij maar even een mailtje sturen.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een toppertje, en gefeliciteerd met je prijs bij het HJ, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterend kaartje Tineke en gefeliciteerd met je top 3 plekje. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je inspiratiekaartje voor Just A Note, en het stukje over jezelf is ook heel leuk, heb het daarnet eerst ff gelezen....Ze zijn telkens weer supers die vintagekaartjes van je....
    Ook nog gefeliciteerd met je ereplaatsje met je naaittafeltje....dat was ook een geweldige creatie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart is het weer geworden. gefeliciteerd met het behalen van de top 3, maar dat kan ook bijna niet anders met zulke mooie creaties.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woww such a beautiful and romantic card Tineke!!!
    Love it!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige romantische kaart Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat ene mooi en sierlijk kaartje Tineke

    gefeliciteerd met je plek in de top 3

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes weer Tineke ,
    Ik geniet altijd van jouw creaties .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen