woensdag 12 maart 2014

Deurhangers

Zoals jullie al wel vernomen hebben, is het dit jaar feest bij Marianne Design. 
Om dit heugelijke feit te vieren, heeft Marianne al een ballonnetje voor een weggeefprijsje van 0,99 ct uitgegeven.
En ook is er een wedstrijd om een deurhanger op te pimpen. Deze kun je o.a. krijgen bij hobbywinkels, bij Hobby Handig en op de beurs.
Voor de Hobby Handig mocht ik een paar voorbeelden maken. 

Misschien heb je ze al in de Hobby Handig gezien? 
Of misschien ga je naar de Knotsgekke Kaartendagen? Daar kun je bij de stand van Marianne Design een deurhanger pimpen.
De materialenlijst en werkbeschrijving staan in Hobby Handig 178.
Ook heb ik nog 2 varianten voor jongenskamers gemaakt. Die volgen binnenkort. 

De babydeurhanger wil ik mee laten doen bij:
* Hobby Home
* Totally Gorjuss

15 opmerkingen:

  1. Wauw, Tineke deze deurhangers zijn echt top!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Tineke!! ik vind ze allebei even mooi...de bovenste is een schatje en de onderste heel sfeervol! en schitterend gepimpt!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zijn de deurhangers Tineke.
    Ik vind ze allebei geweldig mooi !!
    Maar voor de baby wint het,erg lief .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke deurhangers Tineke, ben benieuwd naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Tineke, heel vrolijk. Ik moet toch maar eens kijken of ik er ook een in de omgeving hier kan bemachtigen:)
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Tineke, heel erg mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je ze super leuk opgepikt Tineke, en leuk om zo iets te doen, is weer eens iets anders.
    je vorige kaarten zijn ook allemaal weer echte bjoeties en leuk alles opgebouwd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie deurhangers heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    Mijn deurhanger hangt nog in de originele staat aan de deur van mijn hobbykamer, misschien ook wel leuk om te pimpen, je hebt ze alle 2 mooi gepimpt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn superleuk geworden Tineke, heb er ook nog eentje liggen ergens haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat bijzonder leuk gedaan Tineke, je schreef het al maar dan heb je er geen voorstelling van hoe het zal worden. Maar echt weer twee prachtige creaties!! Ik ben al nieuwsgierig naar de "jongens"! Het lukte me de afgelopen tijd niet om regelmatig te bloggen maar heb natuurlijk wel even terug gekeken en dat was zeker de moeite waard Tineke! Wat heb je weer schitterende kaarten en creaties gemaakt! En tussendoor ook nog van het mooie weer genieten, heerlijk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    wat een leuke deurhangers heb je ervan gemaakt, word tijd dat ik ook er eens aan ga beginnen:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat zijn je deurhangers mooi zeg
    heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Tineke wat een prachtige deurhangers en dat je er ook nog mee in de Hobbyhandig staat is helemaal gaaf.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie deurhangers heb je gemaakt Tineke. En wat gaaf dat ze in de HobbyHandig staan.Ben benieuwd hoe de jongens versie eruit ziet.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen