maandag 9 januari 2017

Daar zit muziek in...

Ik was van plan om vrijdag of zaterdag een post te maken voor mijn blog maar het kwam er niet van. Verschillende opdrachten en DT werk heeft voorrang. Maar heb nu even tussendoor tijd vrij gemaakt en ga straks weer snel verder.
Jullie zijn vast benieuwd wat er nog meer in de kraammand zat. 
Natuurlijk nog meer leuks!


Ik haakte een ster waar ik een muziekdoosje in stopte. 
De muziekster haakte ik met Catania Grande op haaknaald nr. 4,5.


Ook hier weer een lief labeltje op gemaakt.


Het hangt nu heerlijk bovenin de wieg. Guido wordt er heerlijk rustig van.

10 opmerkingen:

  1. Een leuk cadeautje. Fijn dat Guido er rustig van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee en hij is de ster hè Tineke! Wat een mooi manneke!!!
    Ik hoop dat je dochter ook weer een beetje is opgeknapt en geniet!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig zelfgemaakt muzieksterretje! erg leuk en mooi van kleur.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan om een ster om het muziekdoosje te haken! E wat een schatje is het Tineke hopelijk is het gezinnetje een beetje tot rust gekomen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterende ster ,leuk met muziek!!
    Daar wil Martine vast wel eens mee spelen Tineke.
    Heel verleidelijk hangt hij daar in de wieg.
    Ze zullen wel genieten van al dat moois.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Super gaaf gemaakt zeg !
    Dat soort dingen kun je aan
    jou wel overlaten ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartverwarmend mooi ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat mooi geworden! Vooral dat labeltje erop, ziet er helemaal 'af' uit!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh wat mooi en een kraammand is zo leuk om te krijgen en je kunt er zo`n mooie persoonlijke dingetjes van maken . Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en kind.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen