maandag 2 januari 2017

Vroom...vroom...

De jaarwisseling hebben we weer achter de rug en staan aan het begin van een nieuw jaar. Wat het jaar ons brengen zal, weet niemand. 
Ik wens jullie allen een goed jaar waarin we gezond mogen blijven. Dat we maar weer veel inspiratie mogen opdoen van elkaars creaties.


Voor de kraammand haakte ik een vliegtuig-rammelaar. Natuurlijk in de kleurtjes van de babykamer: groen, grijs en wit.


Het vliegtuig haakte ik in licht- en donkergroene katoen van Mr. Cey, wit en grijs katoen van By Claire op haaknaald nr. 3.


Het patroon heb ik eens gevonden op het blog van Troetels & zo.

10 opmerkingen:

  1. Voor jou ook nog de aller beste wensen voor 2017. Het vliegtuigje is super leuk!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor 2017 Tineke. Je vliegtuig is echt heel leuk gehaakt. Mooie kleuren en wat gaaf met die zilveren ster erop, maakt 'm helemaal af vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je familie beste wensen voor een gelukkig Nieuw Jaar Tineke!
    Schitterend, tof jouw gehaakte vliegtuigje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na een heel spannend en zorgelijk einde van 2016 kunnen jullie beginnen met genieten! Hopelijk gaat het met Jaqueline en Guido allemaal voorspoedig nu en wens ik jullie een heel Gelukkig Nieuwjaar! Prachtige winnaars voor de geboorte candy die worden verrast! Je gehaakte vliegtuigje is een geweldig kraamkado.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie de beste wensen Tineke!
    Het vliegtuig is super leuk,mooie kleuren.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk haakwerkje. Mooie kleurtjes.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Ohh wat super gaaf gemaakt zeg,
    en mooie kleuren ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo tineke

    de kleine guido wordt maar verwend door oma
    wat een leuke creatie heb je weer gemaakt
    echt super.
    groetjes anneke
    ps ik kijk elke dag ff op je blog of
    er nog nieuws is over het kleine manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jullie ook de allerbeste wensen, met veel gezondheid en creativiteit. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg, super.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik dit nog niet gedaan had, ook van mij de allerbeste wensen voor jullie gezin met veel gezondheid en creativiteit. Erg leuk dit gehaakte vliegtuig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen