vrijdag 27 januari 2017

Workshop

Begin van de week liet ik jullie al het 1e project zien wat er gemaakt wordt op de workshopdag volgende week vrijdag en zaterdag bij HobbyVision in Rijssen.
Ook het 2e project wat ik mocht maken van Jenine is af.
Uiteraard ook weer met een mal van Dutch Doobadoo uit de collectie van februari.


Hiervoor gebruikte ik Shape art Frames label 2 van Dutch Doobadoo.
Het designpapier komt uit het bloc "Country Flowers" wat getekend is door Els Wezenbeek, net als de afbeelding.
Langs het kraft en het designpapier heb ik wat gesso van Dutch Doobadoo gesmeerd.
De schitterende mal van Anja past zo mooi bij de afbeelding. Wat takjes met lieve bloemetjes erbij.
Verder is de kaart afgewerkt met de sierlijke vlinder, wat pareltjes door de parelpen en een strik.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1395 Seed pocket & garden tools (bloemetjes), CR1396 Vines
Creatable: LR0454 Anja's butterfly
Paper bloc: PK9144 Country Flowers
Knipvel: EWK1247 Country Flowers

Karen is op het moment met de andere 2 projecten bezig.
Ik hoop dat de workshoppers de projecten ook leuk vinden. Ben benieuwd wie ik allemaal ga zien. Ik hoop er zaterdag te zijn.
Als jullie me even missen dan ben ik bezig om alles te stansen voor deze 2 projecten voor 80 deelnemers ;-)

9 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super mooie kaart Tineke!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke. De mal van Anja is zeker erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Tineke!
    Leuk model en prachtige mal van Anja!
    Succes morgen met de workshop.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een prachtig kaartje groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Tineke...wat een schitterende stans heb je gebruikt...een echte beauty is het weer geworden!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer tineke die mal is ook prachtig de kleuren zijn super groet Els

    BeantwoordenVerwijderen