maandag 16 januari 2017

Vliegtuigjes

Doordat ik verschillende kaarten had gemaakt met de nieuwste materialen van Marianne Design kwamen de kadootjes van de kraammand op een lager pitje te staan.
Maar vandaag zal ik jullie weer wat laten zien wat er ook in zat.


Een leuke muziek mobiel met vliegtuigjes en een wolk.
Het idee ervan kwam ik tegen op het blog van Troetels & Zo maar ergens anders op een blog vond ik ooit deze leuke vliegtuigjes. Ik heb het patroon toen opgeslagen maar nu ik de link wilde plaatsen, zag ik dat het blog verwijderd is...sorry!


De vliegtuigjes haakte ik op haaknaald nr. 3 met lichtgroen van Mr. Cey en wit en grijs van By Claire.
Aan het lint reeg ik houten kralen die ik eerst van een likje verf heb voorzien.
Nu hangt de mobiel boven de box van Guido en kan hij naar de vliegtuigjes kijken wanneer er een gezellig muziekje te horen is.

8 opmerkingen:

  1. Super leuk Tineke, wat zal Guido hier van genieten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi weer Tineke, wat een leuke ideeen heb je, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo tineke

    wat ontzettend gaaf weer
    hier zal guido zeker van genieten
    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan Tineke!
    Dat ziet er weer heel gezellig uit.
    Slim idee om de kralen te verven .
    Echt wat voor jou hoor .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi cadeau is dit geweest. Daar kan hij vast uren naar kijken....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kraamcadeautje voor Guido Tineke...wat heeft Oma toch weer schitterende vliegtuigjes gehaakt...een super mooie mobiel ...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Ohh wat super zeg,
    zo schattig dit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen