woensdag 18 januari 2017

Kleinkind geboren

Eind vorige week vertelde ik al dat 2 stellen in onze omgeving voor het eerst opa & oma zijn geworden. Beiden van een kleinzoon.
Deze kaart is gisteren ontvangen dus kan ik nu ook laten zien.


Dit babykaartje maakte ik met Card art Baby rompertje van Dutch Doobadoo.
Met designpapier "Eline's Sweet star" bekleedde ik het rompertje.
Een lief babyplaatje op de cirkel uit Anja's cirkle XL.
Wat opgesierd met flesje, speen en autootje.
Aan een strik van organza en twine een rammelaartje gehangen.
Een tekst gestempeld en "drukknoopjes" opgeplakt. In het rompertje heb ik een kledinghangertje bevestigd zodat het kaartje opgehangen kan worden.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1419 Eline's baby onesie (kledinghangertje), COL1421 Eline's baby essentials
Creatable: LR0445 Anja's cirkle XL
Paper bloc: PB7051 Eline's Sweet star
Knipvel: AK0065 Eline's sweet little boys
Clear stamp: EC0165 Eline's words sweet baby
Enamel dots: PL4513 Baby blue

11 opmerkingen:

  1. Wunderschön gemacht liebe Tineke
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer helemaal leuk! Het hangertje vind ik zo'n geweldig detail!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk baby kaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Een heel gaaf en cute kaartje,
    en wat leuk met dat hangertje eraan ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Het is ook zo'n mooie nieuwe lijn van Eline, daar komt het altijd wel goed mee denk ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit ook weer een prachtige kaart Tineke!
    Leuk idee dat hangertje van kurk ,net echt .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen