woensdag 25 januari 2017

Tok...tok tok....tok.... bloghop Dutch Doobadoo!!!

Elke maand komt er een superleuke collectie uit van Dutch Doobadoo.
Nu bedachten we dat het wel leuk zou zijn om een bloghop te houden onder de designleden van Dutch Doobadoo zodat jullie direct de hele collectie kunnen bewonderen.

Wat houdt de bloghop in?
Ga tussen 25 januari t/m 28 januari langs de blogs van de design team leden van Dutch Doobadoo langs en laat op elk blog een leuke reactie achter.
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, ga je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Als het goed is, kom je bij Janet vandaan. Zo niet, ga dan even terug naar het blog van Dutch Doobadoo om de juiste volgorde aan te houden.

Nu laat ik je eerst mijn creatie zien.
Ik heb een creatie gemaakt met de Box art Kip. Een superleuke creatie vind ik zelf! 


De basis heb ik eerst getekend op kraft papier. De binnenste lijnen op verschillende kleuren cardstock.
De vleugel van moeder kip heb ik wat verhoogd opgeplakt met 3d-kit.
Bij moeder kip horen ook kleine schattige kuikentjes. Ze snuffelen tussen het gras waar madeliefjes bloeien en wat veertjes liggen.


In het doosje wilde ik wat paaseitjes stoppen maar....helaas zijn deze net nog niet te koop. Nu dus alleen maar wat strootjes in gestopt.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1351 Mother hen
Craftables: CR1272 Daisy and leaves (madeliefjes), CR1355 Grass
Creatable: LR0398 Build - a - rose (blaadjes)
Enamel dots: PL4512 Baby pink

Het is nu tijd om verder door te hoppen. Je mag nu naar Astrid hoppen. 
Vergeet niet om bij iedereen een leuke reactie achter te laten en te eindigen op het blog van Dutch Doobadoo om kans te maken op die leuke prijs!
Veel plezier tijdens deze bloghop en ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren met de nieuwe collectie!

42 opmerkingen:


  1. Wat een grappige kip,
    heel erg leuk gemaakt,
    en zo vrolijk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. duerinck natalie25 januari 2017 om 08:59

    grappige kippetjes, leuk voor pasen

    groetjes
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk! Echt iets voor Pasen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig kippetje, voor pasen ideaal

    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig idee voor de paasdagen, was het maar vast voorjaar. Leuk om te maken voor mijn kleinkinderen en er dan gezellige eitjes in verstoppen voor ze.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi deze kip met zijn kuikentjes Tineke ....zo een gave paascreatie ...die ga ik onthouden om voor de kleinkids te maken...
    en ik ga de bloghop eerst een afwerken Ik ben al bij Astrid geweest ...en kijken wat de andere designers voor moois hebben gemaakt...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creatie Tineke, mooi stencil van die kip, leuk om paaskaartjes mee te maken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een schitterende creatie om eens iemand cadeau te doen met paaseitjes erin, maar ook voor mezelf, gezellig zo`n kippetje. Wat heb je hem leuk gemaakt, Tineke, deze mag ook op mijn verlanglijstje komen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kipje!! Erg lief met de kuikentjes! Leuk voor pasen ook!! Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gedaan Ineke dat is nu echt voor Pasen prachtig
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief paasmandje is het zo geworden!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke creatie Tineke!!
    Heel leuk ook dat met kinderen te maken.
    Ook leuk om kado te doen met voorjaars bolletjes.
    Kan er haast niet op wachten tot ik de mal heb.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk Tineke, jij bent alvast klaar voor de pasen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke,
    Wat een superleuke kip is het geworden!! Ik denk dat Martine er ook weg van is?? Als ik hem hier maak dat zijn ze helemaal blij denk ik. Maar even wachten totdat de mal te koop is, nog even de tijd.
    En je maxi cosi zak is ook echt super geworden!!1
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Tineke. Wat een schitterende kip! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk doosje. Ik vind doosjes altijd zo geweldig om te maken en vooral te geven. Inderdaad de kip en kuikens hoort bij het voorjaar vind ik.
    Heel mooi gemaakt! We tokken weer snel verder naar de volgende blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk gemaakt de kip heb haar kleintjes. Heel leuk om te geven met de paasdagen met wat chocolade eieren er in. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gave kip met kuikens.
    Zo krijg je echt zin het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief. De kop van de kip lijkt net gestanst uit vilt ipv cardstock

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi kip met kuikentjes Tineke !
    dat ruikt al naar Pasen he ....
    Wat heb je die mooi aangekleed super mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creatie, die moeder kip met haar kuikens.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige creatie Tineke, heel mooi gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een goed gevulde kip! Echt leuk gedaan en idd een heel leuk idee om te vullen met paaseieren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is die leuk geworden, leuk dat je er ook iets in kunt doen! 'k Vind de kip wel op de Marianne stans lijken, maar dan nu in het groter.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een vrolijke voorjaarskaart! wat een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aaaaahhh hoe lieffff! Ik maak altijd een kleinigheidje voor de juffen met de speciale feestdagen.... nou echt waar: deze is gewoon echt superleuk daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze is leuk! Daar kunnen leuke presentjes mee gemaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk echt iets voor de pasen geweldig mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoe leuk is dit voor een paascreatie ... Super leuk gemaakt Tinneke !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh ik ben helemaal verliefd op de kip. Wat is die prachtig prachtig. Dat is leuk om voor Pasen wat te maken. Ik kijk er naar uit. Nu hop ik naar de volgende. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk gezellige mama kip! Mooi geheel Tineke.

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo ontzettend schattig ga deze ook beslist maken voor m'n kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een heerlijk voorjaarsgevoel geeft dit. Superleuk dit gezellige kippen gezin.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldig mooie creatie, ik vind de kip helemaal te gek.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Tineke
    Wat een leuke kip, die staat vast goed op de paastafel.
    Ik ga hem snel maken. Groetjes Jacqueline Wingens

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ohhh wat is deze kip super leuk....
    heerlijk die moeder kloek met die kleine kuikentjes om haar heen...'

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen