dinsdag 17 januari 2017

Liefde is...

De 15e is er weer een challenge gestart op het blog van Marianne Design Divas. Door omstandigheden kreeg ik mijn kaart niet op tijd af. 
Maar nu dan toch wel en kan ik 'em laten zien. Het thema is deze maand is 2 harten met natuurlijk Marianne Design materialen.


Deze keer heb ik eens geen mal van Dutch Doobadoo gebruikt als basis.
In het middenvlak heb ik Anja's cirkel XL gebruikt waar het schattige Bunny plaatje leuk op past. Ook de rozen staan er mooi bij.
Aan de beide zijkanten heb ik Petra's border gestanst en met distress inkt Victorian Velvet bewerkt. Mooie buxussen met hartjes in potten geplant.
Wat vlinders fladderen rond.
Aan een strik van tule en seambinding hangt een label met een tekst erop.
Voor de afwerking wat parels op de borders geplakt.

Gebruikte Marianne Design materialen:
Creatables: LR0204 Grass (vogel), LR0205 Fence (vogel), LR0407 Petra's beautiful border, LR0445 Anja's cirkle XL, LR0451 Tiny's Rose
Craftables: CR1303 Topiary set, CR1322 Punch die - Hearts, CR1352 Labels, CR1354 Punch die - Butterflies
Paper bloc: PK9143 English Roses
Knipvel: VK9551 Bunny Love
Clear Stamp: PL1508 Individu

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Deep Ocean (rozen en knipvel)


9 opmerkingen:

  1. I L♥VE this beauty ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie sfeervolle kaart Tineke!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief tuintafereel op deze voorjaarsachtige kaart Tineke. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaar lekker roze heel mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prchtig kaartje Tineke ...met weer zulke mooie details erop

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer super gaaf Tineke!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen