maandag 5 mei 2014

Baby

In mijn map op de pc vond ik nog een babykaartje dat ik nog niet aan jullie had laten zien.
Heel anders dan mijn vorige babykaartje.
Leuk dat ik daarmee jullie op een idee bracht met het kastje....bedankt voor de leuke reacties!
Met de mei-producten heb ik nog een kaart gemaakt vorige week maar die moet nog op de kiek worden gezet. Die volgt dus snel.
De papiertjes voor deze kaart zijn "Precious" van Authentique.
Het plaatje is van Gerda (GH3111) en zit in een frame van een Spellbinders.
De bloemen zijn van Crealies, de takjes van Cheery Lynn, de babyschoentjes van Joy! crafts en de babymal (LR0217) is van MD.
Verder nog 2 acryl hartjes toegevoegd. 

26 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    wat een schattig en mooi kaartje
    mooie kleurtjes
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al weer zo'n leukerd in deze mooie warme kleuren!
    Schattig plaatje, mooi geheel zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje in een geweldige kleur, en een lief plaatje .

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, leuk die schoentjes!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is ook al weer zo mooi net als de vorige groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is weer een lieverd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lief kaartje

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Tineke. Helemaal toppie. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Tineke, de kleuren, het schitterende plaatje in een erg mooi frame...het is weer een heel gaaf geheel! Supermooi gemaakt! Ik ben nieuwsgierig naar je volgende kaartje wat nog even op de kiek moet!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en mooie baby kaartjes heb je weer gemaakt .
    Super gedaan .

    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ZO LIEF.......Ik wou dat ik ook zo'n voorraad map had waar ik kaartjes uit kon toveren, hihi.Fijne avond nog Tineke.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart! Ook je vorige babykaart is erg leuk.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zijn je babykaartjes die jij maakt en altijd weer zo verschillend!
    Lief plaatje en mooie bloemen op deze kaart.
    De kaart in de vorige post vind ik ook super eerst behang en vloer haha en daarna een leuk kastje er op, helemaal leuk!
    Ik ben niet veel aan de freubel ook al is het vakantie maar moet ook nog steeds baby dingen maken.
    Leuke inspiratie dus.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuk babykaartje Tineke....wwer een heel lief plaatje en prachtige details erop....
    Ik heb een aantal kaartje gemist zie ik...ja het is de laatste weken een beetje druk geweest en dan komt het blogrondje in de knel .
    maar het vorige leuke babykaartje is ook een waar toppertje ....en die schitterende naaitafel die je voor je buurvrouw gemaakt heb ....SUPER MOOI!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Tineke.
    Heel lief baby kaartje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart! Niet te vol maar wel met een superlief sfeertje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke,
    Weer eens een reactie van mij lief babykaartje leuk het ruitjespapier op de ondergrond je vorige babykaart vind ik ook erg leuk gedaan met het kastje erbij. Doordat we op vakantie zijn geweest loop ik een beetje achter met reacties plaatsen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie en schattige kaart, Tineke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lief kaartje Tineke! En wat een mooi papier zeg!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh dit is ook een heel lief kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi tineke,
    Wat is je babykaartje mooi geworden, lief plaatje in een mooie mal, prachtige bloemen, weer helemaal super..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke. Dit is ook leuk. Dit lieve plaatje in de prachtige mal. Heel mooi gemaakt. Leuk papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige babykaart! Het geheel is super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen