zaterdag 24 mei 2014

Schip Ahoy

Dank jullie wel voor de reacties op mijn CAS kaartje. 
Jullie ze niet vaak hier tegenkomen want het is niet echt mijn ding.
Vandaag een kaartje wat meer in mijn straatje komt. 
Eind volgende week liggen de nieuwe producten van Marianne Design voor juni weer in de winkel.
Wat zijn ze weer mooi!
Omdat ik echt van het maritieme hou, was ik dus direct fan van alle strandproducten.
Hier heb ik een kaartje mee gemaakt.
Al eerder heb ik hier kaarten mee gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien.
Het papier, achtergrondje en de schelpen vooraan zijn van "Shoreline Treasures" van Pion Design.
Bovenaan de vouw heb ik folding dies met dezeemeeuwen (CR1277) gedaan. 
En op de vouw onderaan de folding dies met de golven (CR1276).
De meerpaal, zeemeeuw en bootje (CR1279) passen hier prima bij. Net zoals de oudere vuurtoren (LR0231), schelpen (LR0230) en zeester (LR0232).
Aan de meerpaal touw vastgebonden waar een charm aanhangt.
Een tekst (EC0144) op vellum gestempeld en bewerkt met witte embossingpoeder.
Op het flapje onderaan nog een tekst (Boekenvoordeel) gestempeld.
Het kraftpapier (PK9109) is ook nieuw bij MD.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Cards & Scrap: text on vellum
* CCC: gebruik kraft
* Divas by design: anything goes
* StampARTic: use stencils

37 opmerkingen:

  1. Een mooie zomerse kaart!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    wouw wat een leuke kaart en wat een leuke producten weer van Marianne Design,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke nieuwe serie producten is dit weer. Je kaart ziet er prachtig uit. Krijg er meteen een zomers gevoel van.
      Groeten, Aartje

      Verwijderen
  3. Hey, Toffe kaart, leuke serie gebruikt.
    Leuke kleuren!
    Grtjs Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart Tineke.
    Prachtig de nieuwe mallen.
    Een dikke 10 hoor,super gedaan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit, leuke mallen, echt een zomerkaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart geworden Tineke.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke. Wat zijn dat mooie materialen.Je kaart is weer heel erg leuk. Mooi dit stand tafereeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer schitterend gedaan Tineke. Echt jouw ding ook hé dat zeegevoel in je kaart leggen. Mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke
    Wat een mooie maritieme kaart met de nieuwe en oudere malletjes, heel sfeervol.
    Je CAS kaartje is ook prachtig en dat je ermee aan het worstelen was kan ik niet zien hoor.
    Fijn weekend nog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan Tineke....mooi hoe je alles weer bij elkaar hebt gepast. Wat komen er toch steeds leuke dingen uit hè....ze blijven maar bezig om ons te verleiden hahaha. Je cas-kaart is ook heel mooi en ik begrijp ook helemaal dat je zegt jullie zullen dit niet vaak zien......ik waag mij er niet aan hoor, ik kan mijn spulletjes dan niet kwijt en dan voel ik me bijna schuldig dat ik er zo weinig werk van heb gemaakt terwijl dat dan helemaal niet zo is hahaha.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een leuke kaart Tineke :D echt een lekkere mannenkaart ;) met toch wat leuke dingetjes erop.
    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk deze zomerse kaart, je krijgt zin in vakantie door deze kaart en met dit lekker weertje maar hier is het nog 8 weken school.
    Je cas kaart vind ik ook prachtig!
    Inderdaad ik vind zoiets ook veel moeilijker maken dan het lijkt hoor!
    De poncho van die kleine schat oooo mooi zeg, wat een leuke foto's samen met Martine, wat is ze dan al groot!
    Fijne weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card, the whole scene is just so relaxing and fresh, so much wonderful detail, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,
    Deze maritieme kaart is weer een échte Tineke, prachrig gemaakt met de nieuwe mallen, een leuk zomers tafereeltje heb je gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Tineke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knallstilig kort med flott bruk av dies,klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje en alles past zo mooi bij elkaar.
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben zelf ook gek op alles wat met bootjes en zo te maken heeft dus verheug mij op de mallen (al besteld!) van de maand juni. Geweldige kaart weer!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal mooi, Tineke! Je krijgt er ook een zomers gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig sfeervol kaartje!
    Ik vind de kleurencombinatie ook heel mooi!!

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt! Ook heel leuk met alle vogels erop. Zelf hou ik ook wel van het maritieme, vaak ook erg leuk om kaarten mee te maken voor mannen. Mooie nieuwe materialen komen er ook weer uit. Ik heb al helemaal zin in de 31e dan ga ik naar het Marianne Event in Doe@Ding! Natuurlijk ook gelijk weer wat nieuwe materialen aanschaffen, hahaha.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie kaart Tineke
    je hebt er een sfeervol zomers gevoel aangegeven

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuk zomers kaartje Tineke, prachtig gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige creatie Tineke, mooi met al die stansen.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Tineke, ziet er super uit.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi Maritiem kaartje Tineke, van alle markten thuis hé!
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Tineke en wat zijn die mallen prachtig, leuk zoals je die golven op de kant hebt geplaatst.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart Tineke, en die zeemeeuwen erbij geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi kaartje Tineke! Deze style past inderdaad beter bij jou ;-)
    De nieuwe producten van MD zijn super leuk en je kan hier zoveel mee maken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart Tineke!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap en hopelijk tot een volgende keer.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Tineke, heel mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een geweldig mooie kaart, Tineke!! Wat heb je het vellum mooi verwerkt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Morgen komt onze nieuwe kaartenuitdaging online en we hopen dat je dan ook weer met ons meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooi tante Tien...
    Ik heb binnenkort nog een vraagje aan u, want ik heb een opdracht voor een bruiloft voor u als u dat ziet zitten en er zin in heeft ;) x Marin

    BeantwoordenVerwijderen