vrijdag 30 mei 2014

Beterschap

Zoals jullie misschien wel weten, hou ik heel erg van het maritieme. En zeker nu nog meer door de supermooie mallen van Marianne Design die nu in de winkels liggen.
Verschillende kaarten heb ik er al mee gemaakt dus er volgen er nog meer.... Degene die er ook van houden, kunnen hun hart ophalen ;-)
Mijn collega MD-teamlid Janny heeft een nieuwe knie gekregen. Voor haar maakte ik deze maritieme kaart.
Deze keer gebruikte ik een plaatje en papier "By the Sea" van Graphic 45. Ook de zeesterren en schelpen heb ik uit het papier geknipt.
Bovenaan heb ik folding die Nautic (CR1275) gedaan. 
In het midden van de stuurrad een knoop met scrappersfloss vastgezet.
Een zeemeeuw is gestrand op de meerpaal (CR1279) en eraan heb ik met touw een flesje zand gehangen.
Ook de vuurtoren (LR0231) is nog steeds leuk en hieronder zit een gaasje.
De elegante boog (LR0311) kun je ook mooi als golven gebruiken.
Een tekst (EC0096) met witte embossingpoeder gestempeld.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* AnMa creatief: kopen
* Scribble and Scrap: anything goes 

25 opmerkingen:

  1. Een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke
    Wat een prachtige stansen zijn dat weer .
    Een super leuke kaart heb je er mee gemaakt .
    Plaatje past er ook zo goed bij .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk daar ben ik dan om even bij te lezen en kijken wat een mooie huwelijkskaart met super strik heb je gemaakt! Het home decor van hout voor schoonmoeder, echt prachtig die stijl en kleuren!
    Ja zee maritiem daar krijg je zo'n heerlijk vakantie gevoel van he!
    Mooi hoor deze kaart met prachtige zeemeeuw, meerpall met erg leuk flesje zand.
    Het ziet er allemaal weer perfect uit Tineke!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Helemaal jouw stijl, een kaart in de maritieme sfeer, leuk zijn de nieuwe mallen, een erg leuk tafereeltje gemaakt,liefs Ans
    p.s. heb je de nieuwe ronde mal ook (die met het kroontje erbij?? ik zou graag willen weten, hoe groot die is ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo tineke

    Alles wat met de zee te maken heeft vind ik leuk, dus uiteraard ook deze geweldige kaart die je gemaakt hebt. Wat zijn die mallen mooi he? Jij hebt ze in ieder geval mooi gebruikt en zo lief met dat miniflesje met zand.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft altijd weer een genot om naar die maritieme kaartjes van jou te kijken Tineke. Prachtig is dit ook weer. Mooi dit keer in die wat heldere tinten met rood.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk beterschapskaartje Tineke, daar zal je collega vast snel van opknappen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier krijgen we weer zin in Tineke...zon, zee en strand!
    Prachtig kaartje hier ben je zo goed in....mooie mallen weer gebruikt en lief dat Janny dit mooie kaartje krijgt!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaart is prachtig, mooie stansjes heb je erbij gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ruik de zilte zeelucht al...
    De schelpjes en zeester zijn net echt, je hebt er weer een mooie kaart mee gemaakt Tineke!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart en wat een mooie mallen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nydelig kort! Lekre dies du har!
    Klem, Berit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart Tineke
    prachtig zijn die nieuwe stansen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi tineke
    wat ziet dit er leuk en gaaf uit met al die mooie nieuwe stansen,dus word het tijd dat ik ga shoppen,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt Tineke, ik heb toevallig afgelopen week ook een kaartje met dit papier gemaakt, alleen staat die in de wacht nog......ik vind hem prachtig met al die toepasselijke mallen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Tineke

    Superleuke kaart die ik vandaag van je ontvangen heb met het mooie zeezicht en leuk het flesje erbij.
    In echie is de kaart mooier.
    Ik ben woensdag geopereerd en gisteren namiddag thuisgekomen en vandaag twee keer even voor de deur buiten gelopen met krukken.
    Nogmaals bedankt voor je kaart en lieve groetjes van Janny en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Tineke!! Wat een prachtig kaartje! Ik heb je vandaag helaas niet bij doe@ding gezien... Maar ik heb erg genoten! En ik heb inmiddels de gehele (woeps..haha) strand serie in mijn bezit! Ik kon ze echt niet laten liggen..De mallen zijn zo mooi! Ik kan niet wachten om er heerlijk mee aan de slag te gaan..Ook ben ik erg benieuwd naar jouw andere strand kaartjes!

    Fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje en de stanzen zijn wel heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,
    heel mooi kaartje
    prachtig die nieuwe mallen
    hele fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och wat een mooie kaart weer Tineke, ja ik houd ook erg van het maritieme thema. Ik had deze stansjes nog niet gezien, die kunnen zo weer op mijn verlanglijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke Wat een leuk sfeertje op je kaart. Mooi plaatje en wat heb je prachtgie mallen gebruikt en gecombineerd. Helaas is het water nog tre koud om te zwemmen. Maar het is wel heel erg mooi weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart! Prachtig gedaan met al die mooie nieuwe mallen, echt een heel mooi geheel, alles zo samen! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. a lovely sea side card, reminds me of childhood days out.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great vintage project. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen