vrijdag 16 mei 2014

Let it snow

Toen ik de challenge van WLVC zag, was ik van plan om daar aan mee te doen. 
Het zou ten goede komen aan mijn voorraad kerstkaarten. Begin van het jaar was ik echt van plan om elke week een kerstkaart te maken. 
Er is niet veel van terecht gekomen. 
Op de laatste nipper heb ik nu toch nr. 7 gemaakt...
Voor deze kaart heb ik een plaatje geprint en op een frame van een nestie geplakt.
Bij dit plaatje matcht "Walking in the forest" van Maja Design prima.
Alle gebruikte stansen zijn van Marianne Design: dennenappels (LR0286), mini poinsettia (LR0142), dennenbomen (LR0136), slee (CR1257) en de banner (COL1324) met tekst (COL1325).
Op de dennenbomen zit wat frantage en de dennenappels en slee is bewerkt met snowtex.

Deze kaart doet mee bij:
* WLVC: kerstkaart 
* Hobby Home: kerstkaart

25 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    Prachtig gedaan
    heel mooi kerstkaartje
    heel fijn weekend
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerstkaart Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik had de spullen voor WLVC klaarliggen. Helaas het is mij gelukt om deze op tijd af te hebben. Deze is schitterend. Mooi plaatje ook. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Tineke, dat is er in ieders geval weer 1!!! Ik ken dat hoor wat je schrijf, ik had ook voorgenomen om meer te maken. Mooi datdeze challenge dan ook liep!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit Tineke, heel mooi geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt, Tineke.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is wel heel leuk en je hebt er toch al 7!! Gewoon blijven proberen om er elke week eentje te maken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kleuren heb je gebruikt voor deze kerstkaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "Nummer 7" is erg mooi, mooie kleurcombinatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,
    Wat een mooie vintage kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is je kerstkaartje Tineke....wwer super leuke accentjes allemaal....

    groetjes en een fijn 'zonnig' weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke,
    Wat een prachtige kerstkaart,erg mooi die kerstbomen en denneappels.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergat nog te zeggen leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke wat een prachtige kerstkaart. Heel leuk de kerstbomen met dit mooi papier super!. Lief plaatje en prachtig gemaakt met alle leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend de kerstkaart Tineke .
    Heel mooi met de bomen met glitter.
    Ook het papier is super gaaf .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Tineke, ik vind hem supermooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb er al 3 Tineke...dus je sta op voor, hihi.
    Lekker winters sfeertje hoor! en dat met deze temperaturen...dan moet je wel even omschakelen!
    Fijn weekend en liefs,
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke,
    Lekker elke week meedoen bij 52 weeks of Christmas, dat schiet lekker op, ik heb er al 25..ik vind dit kaartje wel heel erg mooi, leuk plaatje,mooi dat papier er bij en veel leuke details, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hij is heel mooi Tineke en de boompjes met de glitter er op.
    ja, die kerstkaarten is altijd een race tegen de klok en zo kon je mooi combineren en gezellig aan de challenge meedoen.
    liefs van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kerstkaartje
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje weer Tineke. Ik heb nog geen zin in de Kerstkaartjes hoor. Zeker niet met dit weer.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooie, sfeervolle kaart Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig kaartje Tineke, jammer dat het niet altijd loopt zoals je graag zou willen maar 7 kerstkaarten is al een goed begin.toch?
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit ziet er weer supermooi uit hoor Tineke en knap dat je zoiets moois voor de kerst hebt kunnen maken met dit nu toch echt wel prachtige weer maar.....een kaart blijft een kaart zeg ik altijd. Jij hebt er in ieder geval weer een plaatje van gemaakt en hier gaat weer iemand heel blij van worden aan het einde van het jaar. Fijn dat je meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen