zaterdag 31 mei 2014

Bjorn 2 jaar

Vorige week was een klein neefje van ons jarig. 
Omdat ze meestal al zoveel speelgoed hebben of krijgen, heb ik een poloshirtje voor hem gekocht.
Als verpakking erom had ik een pillowbox gemaakt die ik jullie nog niet heb laten zien.
Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit de "oude doos" en heb geen idee welk merk het is. Maar het stond leuk bij het shirtje en bij het plaatje.
In het midden een doorkijkje gemaakt met nestie labels eighteen. Erachter een stukje mica geplakt.
Een plaatje van internet geprint en uitgeknipt.
Een vlaggetjesslinger met zijn naam erop welke beide zijn van Joy! crafts. 
In de schoentjes (LR0304) veters gestrikt en zijn leeftijd (COL1347) in het groot erbij.

Voor de liefhebber heb ik het plaatje erbij gezet.
Als je het plaatje meeneemt, zou ik het op prijs stellen wanneer je dat even laat weten. Wel zo leuk! 

29 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je neefje en wat een schattig kadoktje heb je gemaakt! Lieve en vrolijke kleuren en als ik het goed zie is hij oranje toch? Hihihi over 2 weken begint het wk voetbal dus dan kan hij hem aan om te supporteren ! Hihihj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosje heb je weer gemaakt ,
    hele mooie frisse kleurtjes zo . Maar ook je vorige creaties zijn super mooi .
    O ja ik heb je plaatje mee genomen .

    Daarvoor mijn hartelijk bedank. .
    Fijn weekend , Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik herken het wel dat de kleintjes zoveel speelgoed krijgen, ik geef soms een bon, leuk verpakt in een zelfgemaakte cadeau envelop, wordt altijd op prijs gesteld. Jouw pillowbox is ook weer super, mooi van kleur, lekker vrolijk en het plaatje staat er leuk bij.
    Ik heb het ook meegenomen, ik weet nog niet wat ik ermee ga doen maar het komt vast een keer van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Tineke, een schattig kadootje zo en inderdaad....speelgoed komen ze bijna in om....dat hebben we gisteren wel weer gezien bij onze Maurits die 1 jaar werd. Niet te geloven wat zo'n kleine puk allemaal heeft aan speelgoed en dan is een ander kadootje vaak ook heel erg welkom.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Leuk cadeaudoosje en schattig plaatje. Dat heb ik voor de zekerheid dus even opgeslagen :-)
    Dank je wel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke wat leuk om zo'n mooi pakje weg te geven. Je hebt het heel erg leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee....je hebt het leuk uitgewerkt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk persoonlijk ideetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kadootje.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Wat een superleuke verpakking voor het shirt, mooi papier. lief plaatje, grappig met de schoentjes en de vlaggenslinger..mooi gedaan..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Tineke wat een leuk idee weer het is een prachtige vrolijke verpakking geworden! Super!
    Fijne zondag nog,
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi tineke
    wat heb je e pillowbox leuk verwerkt voor dit schattige cadeautje,ziet er erg lief en leuk uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit weer leuk gemaakt Tineke, lekker frisse kleurtjes, mooi.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gemaakt Tineke! En wat een leuke kleurtjes!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie verpakking Tineke
    mooi papier heb je er voor gebuikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat mooi het ziet er zo vrolijk uit leuk papier en het plaatje past er zo mooi bij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart hoor Tineke. Prachtig gemaakt
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Tineke,
    Prachtig hoor !!
    heel mooi gedaan
    heel fijn om als geschenkje te krijgen zo mooi verpakt
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SUPER LEUK Tineke!!!!!
    Wat een vrolijke kleurtjes.
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie en schattige pillowbox, daar kun je goed mee voor de dag komen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Tineke, ziet er ook zo vrolijk uit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dat ziet er stoer uit zo, mooi, leuk ook de vrolijke kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een goed idee zeg. Ze komen vaak inderdaad om in het speelgoed.
    Leuke vrolijke kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk is dit weer Tineke.
    Heel apart hoor ,weer eens wat anders.
    Leuke kleurtjes zijn het ,echt vrolijk.
    Je vorige kaart is ook super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een vrolijk cadeautje geworden Tineke!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een origineel je cadeautje voor Bjorn gemaakt super leuk die pillowbox....en hele vrolijke kleurtjes met een heel leuk plaatje....Ja en ik ben zo vrij om het ook in mijn plaatjesmap te stoppen komt ooit misschien een keertje van pas......bedankt ervoor hoor Tineke...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk gedaan dit vrolijke doosje. Ik heb dit plaatje ook meegenomen hoor. Hij is zo leuk. Komt zeker van pas. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen