donderdag 15 mei 2014

Van harte

Oeps...ik kom erachter dat ik wat vergeten ben... 
Het is de 15e van de maand dus tijd voor een nieuwe challenge bij Marianne Design Divas.
Ik plan dat bericht altijd in maar het is me totaal ontgaan. Maar er zijn er vast die 'em al gezien hebben op het challengeblog.
Het thema is deze maand: een speciale gelegenheid.
Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt.
Pas liet ik jullie een babykamertje zien. 
Ik had nog "laminaat" over en heb de vloer van de woonkamer opnieuw gelegd met "Eline's Doll House" (PB7042).
Ook maar gelijk een nieuw behangetje op de muur geplakt met "French Roses" (PK9106).
Het cabinet (LR0314) in elkaar gezet, het servies (LR0315) erop gezet. Boven het cabinet een spiegel (van metaalfolie) met lijst (CR1223) gehangen. 
Enkele jaren geleden zag je dat er b.v. een slinger van groen en/of rozen langs werd gegedrapeerd en dat heb ik ook gedaan met klimop (CR1253).
De lamp van een nieuwe kap voorzien en ook de stoel (LR067) kreeg een nieuwe zitting.
Als laatste nog een schilderij (LR0219) opgehangen en een strik aan bevestigd.
Zo...het gaf een voldaan gevoel om in de nieuwe huiskamer te zitten.... ;-) 

19 opmerkingen:

  1. wat heb je dit weer leuk gemaakt heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Tineke, het lijkt wel reclame voor een bouwmarkt LOL, zit je pluche stoeltje lekker? Héél leuk gemaakt en wat een mooie kleur rood heb je gebruikt voor de "bekledingen". Ik vind het ook leuk bedacht om die tekst zo in dat ovaaltje te plakken, en heb je dat nu wat verdikt? Het lijkt wel zo'n medaillon van vroeger wat dan aan de muur hing. Leuk gedaan! Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een prachtige rode kaart Tineke, wat een leuke details allemaal. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke,
    wat een mooi kaartje
    een echt tafereeltje je zou zo op het stoeltje willen gaan zitten
    toppie
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat gaaf weer Tineke! Schitterend al die tafereeltjes, een echt meidenkamer! Romantisch en gezellig!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Met dit zelfde papier heb ik zó zitten klungelen, tot ik op het idee kwam om er rood effen papier bij te doen..toen werd het naar mijn zin..
    Wat een leuk interieurtje heb je gemaakt, zó gezellig, alles past perfect bij elkaar..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Vtineke. Wat een gezellige kamer heb je gemaakt op deze kaart. Heel mooi met dit papier.. Weer een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gesellie huiskamertje..:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou bijna gezellig bij je komen thee drinken, dit ziet er toch zo uitnodigend uit....schitterend hoe je alles bij elkaar op het kaartje hebt gezet en het zo mooi overzichtelijk is! Maar dat is jou wel toevertrouwd!
    Heel gaaf gedaan Tineke!!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Het ziet er gezellig uit! Leuke kaart
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige sfeer vol kamertje Tineke.
    Prachtig dat rozen behang met de spiegel.
    Het rood staat er geweldig bij ,toppie hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Tineke, heel leuk zo als je het kamer tafereeltje heb samen gesteld.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was het altijd maar zo handig om je huiskamer van een nieuwe look te voorzien haha. Het is weer een prachtige kaart Tineke, heel sfeervol.
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een oergezellig huiskamertje, leuk om dit zo te bedenken, toppie gedaan, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gezellige woonkamer op je kaart, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gezellige woonkamer heb je gemaakt! Mooi gemaakt,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lief en leuk huishoudelijk tafereeltje, ziet er helemaal super uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een gezellig tafereeltje zo. Mooi gedaan in dat frisse rood.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen