woensdag 21 mei 2014

Boy

Daar ben ik weer met een kaartje. 
Door het mooie weer heb ik niet veel in mijn hobbykamer gezeten maar heerlijk in de tuin met haakwerk of een boek. En tussendoor nog snel een opdracht voor Marianne Design gemaakt.
Gisteravond had ik zin om een geboortekaartje te maken wat ik nu laat zien.
De vorm van de kaart is gemaakt met Go Kreate frilly # 10. Het papier komt uit een blokje "Cute Collection" van Bilmalarna.
Een babyplaatje geprint en in het frame van de handspiegel van Tim Holtz gedaan.
De spiegel heb ik bewerkt met Frantage.
Aan het handvat een strik met rammelaartjes (LR0307) vastgemaakt. Baby's 1e sneakers (LR0304) en de voetjes (LR0305) passen er wel leuk bij.
De vlaggenlijn en de letters van het alfabet zijn beide van Joy! crafts. En verder nog een kantje gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* EHI: babykaartje
* Totally Gorjuss: lace 

29 opmerkingen:

  1. SUPER lief babykaartje Tineke.... wat een schattig plaatje weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief kaartje weer Tineke, weer veel mooie details te ontdekken.
      Fijne avond, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

      Verwijderen
  2. Hoi Tineke. Wat een schattig babykaartje. Wat zijn deze plaatjes leuk he. IK ben er ook mee aan de slag geweest. Je hebt supermooie mallen gebruikt. En de schoentjes zijn echt een leuke blikvanger op de kaart. Geweldig weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supermooi gemaakt ik vind hem schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje Tineke
    schattige stansjes heb je gebruikt

    Groetjes corire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is deze baby kaart ook weer super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie weer prachtig zeg! Heel schattig met die schoentjes! En super lief plaatje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief, schattig en mooi!! Echt weer helemaal een Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent een toppertje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,
    wat een lief en heel mooi babykaartje
    heel mooi met die stansjes erbij
    toppie hoor !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een schatje, en die schoentjes helemaal geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn favoriete afbeelding. Zo leuk!!!! Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whoww Tineke, wat een prachtige babykaart weer, maar dit is dan ook wel echt jouw ding hè. Heel mooi gemaakt, SUPER!!! Fijn dat je meedoet bij EHI Scrap.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Tineke. Ik had eerst niet door dat het plaatje op een "handspiegel" geplakt zat. Mooi effect geeft die frantage er op. Alles past weer perfect bij elkaar, succes met de challenges, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze jongens baby kaart, erg mooi vind ik de strik er op!
    De handspiegel had ik ook nog niet gezien, eigenlijk pas toen ik de beschrijving las, mooi gebruikt!
    Ja heerlijk was het weer he!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,
    Superleuke babykaart, die spiegel van Tim Holtz is wel erg mooi, lief plaatje, weer top afgewerkt..een plaatje,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja het is veel te lekker om buiten te zijn hè! En die mal is ook al zo mooi van meneer Tim. Het is een schattig kaartje Tineke!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is lief Tineke, leuke kaart heb je gemaakt, en ja buiten is toch ook genieten hoor, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dette ble flott og mange takk for koselig besøk i bloggen min, klem bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi kaartje.
    Heerlijk genieten van het mooie weer.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach, wat een lief kaartje!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor mij blijven ze het allerliefst de plaatjes van Bessie Pease!
    Geweldig lief kaartje heb je er mee gemaakt Tineke.
    En het was zeker genieten van de week. Morgen wat minder maar de temperatuur blijft lekker!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke
    Jij bent zo goed in prachtige babykaartjes maken, deze is weer schitterend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige babykaart, wat een schatje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah so cute thanks for joining our lace challenge at Totally Gorjuss this week.
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen