zaterdag 17 mei 2014

VW Kever

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Gisteren ook al maar vandaag scheen de zon nog uitbundiger. 
Een fijne verrassing na de vele regenbuien van de laatste tijd.
Gisteren was een neef van ons jarig en werd 18 jaar. 
Een leuke gelegenheid om een auto te maken. 
's Middags had hij zijn 1e rijles gekregen, ook in een VW maar dan een Polo.
Een auto met alles erop en eraan...
De koplampen zijn brads die ik ooit bij Xenos heb gekocht. Inmiddels zijn deze helemaal uit het assortiment...
Zijn naam heb ik op de kentekenplaat gezet.
De wieldoppen zijn stoere spijkerbrads van Tim Holtz. 
Ook spiegels aan beide kanten gemaakt en deurgrepen.
Een kofferbak, geboortedatum op de kentekenplaat en brads als achterlichten. 
Stoelen gemaakt met "Creadiem" van Maja Design. 
De VW Kever op een doosje gemaakt waar een bijdrage in kon voor zijn rijlessen.
Het patroon heb ik gekocht bij Sandra's Scrapshop.

Deze auto wil ik mee laten doen bij:
* Divas by design: anything but a card
* Scr@p-Cards: alles maar behalve een kaart 

45 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig gave kever!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi Tineke, Ik zit net je VW te bewonderen terwijl ik een berichtje van jou binnen krijg ;-)
    Wat een ontzettende gave auto heb je gemaakt, hier moet je toch makkelijk de finisch mee halen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave auto heb je gemaakt ,super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw hoe super heb je dit gemaakt voor je neef Tineke, ik vind het geweldig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow erg mooi gemaakt Tineke!
    Wat een leuke patronen heeft Jolanda toch steeds!
    Je hebt hier ook erg mooi papier voor gebruikt, het lijkt net een echte mini auto hoor.
    Wat zal die jongen daar blij mee zijn, super zo'n cadeautje!
    Geniet van het mooie weer, ja heerlijk na al die regene.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke, wat zit je toch telkens vol prachtige ideeën, dit is WOW!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf, superleuk patroon en je hebt hem superleuk afgewerkt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh dit heb je heel leuk gemaakt Tineke! Echt gaaf!
    Geniet van het zonnetje vandaag! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer super gaaf gemaakt Tineke.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf deze kever!!!
    Wat zal hij er blij mee zijn geweest met dit prachtige cadeau!
    Je maakt altijd bijzondere cadeaus en zo leuk om te bekijken! Tenminste ik kijk mijn ogen altijd uit! :-)
    Erg leuk deze Beetle! ( ben er zelf gek op, vind het zulke leuke auto's!)
    Groetjes en een fijne zondag!

    Marjolein

    ps. Sorry, maar ik loop nogal achter met blogposts lezen. Onze dochter doet examen en heeft de PC nogal veel in gebruik. :-) Vandaar dat ik nu even gauw wat lees en reageer. Normaal gesproken zitten we rond deze tijd in de kerk, maar omdat ze nog zoveel moet leren en oefenen zijn we vanochtend een keer thuisgebleven, spannende tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kever, daar moet veel werk in zitten. Maar het resultaat is dan ook geweldig leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nostalgie Tineke, wat waren ze gaaf die kevers je zie er niet zoveel meer! Je neef was hier vast mee in zijn sas! Het is een gave car geworden Tineke en super leuk dat je weer mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
    Een fijne zonnige zondag en liefs van Gerie en DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke,
    Oooh wat leuk !! knap hoe jij telkens, in mijn ogen, moeilijke creaties gemaakt, dat gepas en gemeet is niks voor mij, wat zal hij dit leuke vinden, errug MOOI, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. elke keer als ik de foto van Martine zie, denk ik OOoh lieff..wat een mooi jurkje..

      Verwijderen
  14. hallo Tineke
    Prachtige creatie heb je gemaakt! Fijn dat je mee doet met onze challenge bij Scrapcardschallenge blog.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tineke,
    wat een prachtige kever heb je gemaakt
    supper cool! daar zal je neef wel heel tevreden mee zijn
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt Tineke, zo persoonlijk ook. Erg leuk om die zo cadeau te geven.
    fijne zondag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, schitterend Tineke wat heb je dit mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superleuk deze auto Tineke!
    Ik was op zoek naar zoiets, en weet nu waar ik het kan bestellen. Hartelijk dank voor deze info,

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal te gek!
    Fijne zonag nog,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een leuke auto.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whoooooowwwww Tineke, jij kan toch ook allesss. Wat geldig mooi en het is gewoon een echte kever!!! Suuuuuuupeeerrrr. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat leuk en lekker stoer en geweldig hoe je met de naam en geboortedatum hebt gewerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat super leuk en erg mooi ik vind het zo knap dat je dit allemaal kan maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super gaaf Tineke, wij hebben zelf jaren lang in een kever gereden, we gingen zelfs op kever weekend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeeeeeee wat is ie mooi!
    Wat een prachtig werkstukje zo, en hoe toepasselijk!
    Super! Zal ie blij mee zijn geweest en de inhoud vast ook!
    Heel origineel!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf, gaaf. gaaf Tineke!
    Super mooi gemaakt met vast veel geduld :) TOP
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is niet normaal wat je hier hebt gemaakt. Superrrrrrrrrrrr. Wat ben je toch mega kreatief. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig mooi de kever .heel gaaf Tineke.
    Wat zal Maurien dit prachtig vinden .
    Leuk om zo,n creatieve tante te hebben.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwww wat gaaf Tineke
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ontzettend gaaf zeg :) Tineke het is een top idee! Vind het een prachtig volkswagentje geworden!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat gaaf Tineke!! Doet me denken aan onze eerste auto, een lichtblauwe VW.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gave VW, super leuk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig wat heb je dit mooi gemaakt.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow wat mooi weer die kever ,
    Knap gedaan .

    Groetjes ,Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi Tineke
    wat een stoere en gave creatie is dit.
    allemachtig wat een werk ,maar het eind resultaat is echt geweldig.
    heel leuk gedaan.
    liefs An.
    ps, je vorige kaart vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldig leuke volkswagen Tineke....geweldig hoe jij dat allemaal kan....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig Tineke, wat een superleuke creatie!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow this is so clever!!! I love it!
    Thanks for sharing at Diva's and good luck with the challenge
    Hugs Laurie x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave kever.
    Ik vind hem super mooi.
    Heel leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Tineke, Wat een mooie kever heb je gemaakt, wat crea, Ja dit is echt nostalgie. Mijn man had ook een kever toen wij elkaar leerden kennen, die was van zijn ouders geweest. In die kever heb ik voor het eerst een ritje over de grens gemaakt naar Parijs! Dat was best spannend! Ik had net mijn rijbewijs. Maar dit is weer een zeer geslaagde creatie, de ontvanger zal wel blij verrast zijn geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Tineke
    Supergaaf is deze auto.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat ontzettend leuk deze kever! Prachtig gemaakt echt heel knap Tineke. En ook wij weten wel zeker dat de ontvanger er heel erg blij mee zal zijn!

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen