vrijdag 2 mei 2014

Salt in the air, sand in my hair.

Van de week kreeg ik van Marjan de vraag of ze mijn geboortedatum en adres mocht hebben. 
Nu had ik gelezen dat ze zondag j.l. jarig was.
Als verlate verjaardagspost heb ik voor haar een kaart gemaakt. Inmiddels heeft ze 'em binnen en vind 'em gelukkig erg leuk.
Een plaatje van een dame uit vervlogen tijden hoort bij het papier "Shoreline Treasures" van Pion Design.
Ook de tekst is hiervan.
De vuurtoren (LR0231), schelpen (LR0230) en zeester (LR0232) zijn van Marianne Design.
Een stopflesje met wat "zand" vastgeknoopt aan een strik van tule en geruit lint.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Crafty Ribbons: anything goes with ribbon
*  Card and Scrap: brug billede
* Scribble and Scrap: anything goes
* Sugar Creek Hollow: tic tac toe (embossing-ribbon-distressing) 

Mijn lente drieluik is nog eens in de top-3 gekomen.
Nu bij De Creatieve Zebra, superleuk!

32 opmerkingen:

  1. Nostalgisch mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan weer Tineke. Die maritieme kaartjes van jou blijven toppertjes vind ik. Echt leuk om iedere keer te zien wat je er nu weer van maakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een schatje. Kreeg er een heel nostalgisch gevoel bij.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje
    Groetje s Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk nostalgisch kaartje

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie is het Tineke.
    Echt super mooi vind ik hem.
    Heel leuk dat flesje er bij ,en het plaatje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je luik nog een keer in een top 3 is gekomen, het is ook prachtig. Deze kaart is ook weer zo leuk, ik vind alle mallen en papier mooi bij elkaar gekozen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Tineke, snap dat Marjan daar heel blij mee was, hij is dan ook heel mooi. Gefeliciteerd met al je prijzen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk zomers kaartje .
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je drieluik nog een keer in de top3 Tineke...geweldig hè!
    Dit is ook weer zo'n hele mooie en was het maar alvast zomer hè, dit weer van de afgelopen dagen valt een beetje tegen, maar dan gaan we lekker freubelen toch!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,
    Mag jij ook in het mooie gepimpte boekje van Marjan staan..haha... je kaartje is schattig, ik vind dit ook zo'n leuk plaatje..en gefeliciteerd met je plek in de Top 3 met je 3-luik..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart is dit....beetje retro/vintage.....ik vind hem super. Geeft een heel ander effect als de zoetige vintageplaatjes....fris, vrolijk....ja, heel gaaf.
    Fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Tineke. Leuk spulletjes zitten er op en de afbeelding is schitterend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Tineke!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig zomerskaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is ie leuk Tineke!
    Een stoere vrouwelijke kaart in zomerse sferen!
    Mooi gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke. Wat een beauty. Wat prachtig afgewerkt met de leuke mallen die je hebt gebruikt. Mooie details . TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart.
    Ik vind hem erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk?? Ik vind hem prachtig!! Hij hangt in mijn hartenrek boven mijn bureau te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo dit ziet er erg leuk uit en zo gaaf met deze kaart ga je terug in de tijd!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi hoor !
    hoort dat plaatje bij dat mooie papier ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het plaatje zit ook op één van de vellen hiervan.
      Groetjes, Tineke

      Verwijderen
    2. dank je wel Tineke

      marjan ghielen

      Verwijderen
  22. Super mooie kaart Tineke.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastic card! Thanks for joining in with the Crafty Ribbons Challenge this week!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Really cute and lots of sweet summer details . Thank you for sharing with us at Card and Scrap. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow for et super flot kort, det hele et så fint afstemt.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is a fabulous vintage card. Gorgeous vintage image and beautiful embellishments.. Thanks for sharing with us at Sugar Creek Hollow.
    Amelia (DT SCH)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dette var et skikkelig flott kort da :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love the vintage seaside theme! Gorgeous details. Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!!

    BeantwoordenVerwijderen