vrijdag 25 februari 2011

2 rugtasjes

Pas geleden vroeg een tante aan me of ik 2 rugtasjes wilde maken voor 2 kleindochters van haar. Ik heb ze dus al eerder gemaakt maar de tweeling is vandaag jarig en daarom kan ik ze nu plaatsen. Anne en Linda, gefeliciteerd!






Ze zijn beide met het Tildapapier gemaakt. De linker met ~Wintergarden~ en de rechter met ~Frosted Bluegreen~.
De bloemen en blaadjes zijn beide met een stans van Crealies gemaakt. Verder een knoop en een lintje gebruikt.
Ik heb het al eerder op mijn blog gezet maar voor degenen die het rugtasje ook willen maken, hier kun je het vinden.

23 opmerkingen:

  1. Wowwww, wat zijn ze beiden gaaf geworden Tineke, ik heb het patroon hier ook nog ergens liggen, moet er toch maar eens mee aan de slag :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, wat zien ze er mooi uit. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zijn weer heel mooi geworden Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes zeg beiden,prachtig.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Tineke, wat maak jij mooie creaties. Ik ben ook gelijk je volger geworden.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh wat zijn ze weer gaaf Tineke moet er toch ook maar eens aan beginne.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel mooi geworden!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    wat zijn ze onwijs leuk geworden zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke rugzakjes. Zulk mooi papier en gaaf lint. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. onwijs leuk gemaakt Tineke...toppppp

    diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend gemaakt is ook mooi papier van tilda ik kan er nog niet toe komen om aan het blok te beginnen vind het zo mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw heelm ooi gemaakt, en prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwww Tineke
    wat een schitterende rugtasjes!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zien er weer super super gaaf uit.
    Nog een klein weekje en dan gaat het gebeuren hé.
    Spannend!!!!!!!!!!!!!
    Ik zag dat het boekje al te koop is.
    Maar ik koop het bij jouw hoor.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat enig die rugzakjes !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooie rugzakjes.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauuuuw wat heb je dit weer schotterend
    gemaakt en wat zullen ze daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooohh wat zijn ze allebei prachtig!!! Heel erg mooi gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het linkje nu eindelijk eens opgeslagen, want ik vind ze toch gaaf!! Jouw twee rugzakjes zijn weer helemaal prachtig. Wat zullen die twee meiden er blij mee geweest zijn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat heb je nu weer voor iets schattigs gemaakt, wat leuk zeg, deze rugtasjes.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh sind ie wunder schön geworden .Gefallen mir echt super.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen