vrijdag 4 februari 2011

Kadootjes

Vandaag is mijn vader jarig en daar gaan we zo heen. We zouden er eigenlijk ook eten maar Goris is nu net pas thuis dus gaan we wat later ernaar toe.
Hij wil graag geld voor een nieuw mobiel. Maar heb er nog een kadootje bij gemaakt.


Het is dit melkpakje geworden. Ik heb de prachtige herenversie van het papier Graphic 45 gebruikt. Het label en de rand die om het pakje zit, komt ook van het papier.
Mijn vader is gek op drop dus heb het tot de nok gevuld met heerlijke eurodrop ;)

Ook nog een kadootje voor mijn schoonzus gemaakt. Zij is al even geleden jarig geweest maar wij konden niet naar haar verjaardag. Dus alsnog krijgt zij dit schattige handtasje. Het is gemaakt met ~Lavender~ van Tilda. Het "kant"randje heb ik met de ~Doily Lace~ pons van Martha Stewart gedaan.
'k Heb weer mijn favoriete bloemen en blaadjes gebruikt van Crealies. Aan de achterkant zit een label wat ik uit het papier geknipt heb en een tekststempel van Hero Arts. Erin zit een heerlijk stuk zeep verpakt in tule en geld erbij.









Morgen is er in Dordrecht de clubdag van Freubelen waar ik beheerster ben. Ook ik hoop van de partij te zijn. Marja en de beheersters hebben een voorbeeld gemaakt van het clubdagproject wat ik morgenavond aan jullie hoop te laten zien.

17 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.Je hebt een schitterend kadootje voor hem gemaakt.En bovendien vol met drop heerlijk!!!.

    Fijn weekend,groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie kaootjes hb je gemaakt daar zullen ze wel heel blij mee zijn
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vaders verjaardag Tineke,
    Wat een prachtige kadoverpakking heb je voor hem gemaakt en de inhoud.... jammie! Ook het tasje voor je schoonzusje is prachtig!
    Veel plezier morgen op de Clubdag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh Tineke wat heb je dit mooi gemaakt, het melk pakje en het tasje Prachtig.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En voor morgen een hele fijne dag gewenst.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet het er weer mooi uit.
    ben benieuwd wat HET is. maar morgen weet ik het als ik naar de clubdag komt:)
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, ik bewonder jou creaties, zo mooi dat die weer gemaakt zijn, erg leuk weer. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje.. wat een supercadautjes!! Jij mocht vast naar binnen! Allebei PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige cadeautjes, mooi het melkpakje met het Graphic 45 papier is het echt voor een man en dan het super vrouwelijke tasje, ook prachtig, zo is geld geven toch een stuk leuker.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en je cadeautjes zijn allebei prachtig!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie creaties heb je weer
    gemakt en nog van harte gfeliciteerd met
    je vader. Heel veel plezier morgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Tinus wat weer een gave creaties heb je gemaakt daar zullen ze vast blij mee zijn geweest!
    Nog gefeliciteerd met je vader en een hele gezellige dag vandaag.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wwwaauuuwww wat mooi allebei Tineke!!! Nog gefeliciteerd!! En een hele gezellig dag vandaag, ben benieuwd naar jullie project!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Tineke die zijn super geworden!! Nog gefeliciteerd!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergave cadeautjes heb je gemaakt, zowel de mannen als de vrouwenversie, echt heel mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creaties!! Nog gefeliciteerd met je vader, die maar weer boft met zo'n schattig doosje!! Fijn weekend, groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zien er beiden prachtig uit zeg.
    Denk dat ze zeker in de smaak zijn gevallen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww beautiful creations Tineke!!!!
    They are both very lovely!
    Have a nice weekend.

    ♥ Hugs, Inger :)

    BeantwoordenVerwijderen