dinsdag 22 februari 2011

Spring is in the air

Ja, 't voorjaar komt eraan!!! Als de zon schijnt, merk je dat de zonnenstralen steeds meer in kracht toenemen. Maar niet als er een koude oostenwind bij staat..


Een schattig me to you beertje gecombineerd met al een "oude" papierlijn ~Island~ van Daisy Bucket Design. Lief hè hoe hij de tulpen in de vaas zet... Het plaatje is uitgestanst met de nestabilitie ~labels eleven~.
De bloemen en blaadjes zijn gedaan met de die-namics van MFT met een plakpareltje erin. Het stempeltje is van de action.

26 opmerkingen:

  1. Wat een liefje (L) heel mooi!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit weer! Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh die kleuren!! schitterend en lief kaartje Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig weer Tineke! wat een lief plaatje en het papier is ook supersss.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte lente groet Tineke, heerlijk joh...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. awwwww... wat een schatje! Ik ben gek op deze beertjes!!
    Het is inderdaad erg koud, maar het zonnetje maakt veel goed. :-))
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is heel mooi geworden, mooie kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje tineke mooie kleuren en lief plaatje
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is gorgeous Tineke, I love the colours you have used!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohwwww Tineke
    wat een super lief kaartje, ze blijven ook zo vertederend die me to you beertjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh deine Karte ist wieder sehr schön geworden
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi tineke, wat een leuk afdrukje heb je bij deze kaart gebruikt,superleuk zo.

    gr jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje Tineke en de onderstaande is ook al zo leuk !!

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh such a sweet spring card Tineke!!!
    Cute image and lovely colours! :)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje. Die bloemen en blaadjes vind ik ook erg mooi. Mooie kleuren!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart weer Tineke, lief zijn die beertjes he.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een aller liefst kaartje Tineke prachtig.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Tineke !!
    Heel mooi papier en weer een lief ME-To- You beertje.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief kaartje, Tineke!! Dat plaatje heb zo mooi teer ingekleurd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tineke ik zag je reactie op het blog van Janny, ik werd nieuwsgierig en toen ben ik naar je blog gegaan. Ik zie dat je in Klaaswaal woont, dan zijn we bijna buren.
    Doeading staat in je sitebar, daar mag ik ook een demo geven.
    Misschien hebben we elkaar al eens ontmoet.
    Je maakt erg leuke kaarten, mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja Tineke, toen zat ik met de stansen van Crealies. Dit keer de scor pal metrix. Geweldig gereedschap!
    Deze kaart is wel heel erg toepasselijk wat het weer betreft. De wind is ijzig koud hier in de polder en wat verlang ik naar tulpen, Gelukkig kunnen ze binnen op de vaas.
    Ingrid ken ik goed, een schat.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen