donderdag 17 februari 2011

Two hearts...

Vandaag een huwelijkskaartje wat ik al een paar weken geleden gemaakt heb. Ik kwam erachter dat ik deze nog niet had laten zien...


Het DP is ~Be Mine~ van Echo Park. Het plaatje van de Me to You beertjes heb ik uitgeprint en daarvan de randen "oud" gemaakt met de distresser.
De bloemen zijn die-namics van MFT. Vandaag heb ik gelezen dat Marlous van Doeading ze binnenkort ook gaat verkopen!!! Is dat even super... hoeven we ze niet meer in Amerika te bestellen ;)
De blaadjes zijn een stans van Quickutz. Het hartje is een nestabilitie en de tekst erop is een stempel van Kaiser Kraft.

21 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje tineke
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Tineke, mooi papier heb je hiervoor gebruikt. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Tineke! leuke afbeelding weer en super mooi papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje Tineke!! Vind het zo leuk om te zien wat jij elke keer weer met die plaatjes maak!!! Mooi hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is weer een prachtige kaart, lieve afbeelding heb je hier gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!! Die Me To You plaatjes zijn toch zo lief.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is deze mooie kaart! wat ee lief stelletje is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Heel mooi

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi!! Die bloemen en het hartje zjn er prachtig bij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een dotje Tineke!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist eine super schöne Karte geworden.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje en die bloemen erop vind ik ook erg mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, heel mooi papier en een schattige afbeelding.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooi kaart Tineke, prachtig papier en me-to-you is altijd lief en leuk.
    Veel plezier morgen als je nog naar spijk gaat.Ik ben woensdag nog ff geweest samen met mijn dochter.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card and super sweet image Tineke!!!!

    ♥ Hugs, Inger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww Tineke.wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoals gewoonlijk is deze kaart ook weer fantastisch leuk!!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo wat een snoeppie Tineke!! Zijn deze plaatjes nou nog door jou gekleurd, of heb je ze geprint, ik kan het niet zien!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Tineke

    Mocht het niet lukken met tekenen van het jurkje dan kan ik eventueel volgende week mailen het patroontje.
    Maar ik denk wel dat het lukt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen