woensdag 9 februari 2011

Babykaartjes

Weer 2 babykaartjes gemaakt deze week. Niet dat ik door de voorraad heen ben. Nee, juist extra voorraad gemaakt. We zaten eens te tellen hoeveel zwangere vrouwen er in de kerk zijn. We kwamen al op 10 uit dus als alles goed gaat, komen er weer 10 baby's bij. En zoals ik al eerder vermeld heb, stuur ik alle gezinnen bij de geboorte een kaartje. Dus moet wel een aardige voorraad hebben.




Beide kaartjes zijn gemaakt met ~New Arrival-girls~ van Pebbles. De tekststempels zijn allemaal van Eline's Baby. De beide soorten bloemen zijn gemaakt met die-namics van MFT. De blaadjes van de bovenste kaart zijn van Crealies en de swirls van de onderste kaart is een creatable ~frame 1~. Het randje op de bovenste kaart is gedaan met de doohickey ~Old Swedish Lace~.

27 opmerkingen:

  1. hallo,
    ik vind deze kaarten heel lief uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve kaartjes tineke!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh Tineke, wat zijn ze weer schitterend!!! Prachtige plaatjes en dat papier vind ik ook zoooo mooi!!! Ga zaterdag naar de beurs in Vijfhuizen, ga maar eens op zoek denk..... m'n verlanglijstje wordt alsmaar groter......

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze babykaarten zijn prachtig Tineke!Als ik jouw vintage kaarten zie, op wat voor gebied ook, krijg ik zo'n zin om ook weer te beginnen, maar als ik dan begin een plaatje te zoeken, blijf ik daar weer in hangen, en dan is de tijd zo weer om!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw Tineke wat een schitterende kaartjes
    en zulke mooie plaatjes staan erop

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh Tineke wat zijn het lieffies heel mooi gemaakt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo Wat een prachtige lieve kaartjes heb je weer gemaakt Tineke.Hele lieve plaatjes heb je gebruikt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de afbeeldingen prachtig.
    Je kaartjes natuurlijk ook.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhh, wat schattig zeg, prachtige plaatjes en heel mooi papier,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden! Waar haal je die plaatjes vandaan? Ik moet ook heel vaak babykaartjes maken omdat ik een heel grote familie heb, dus als ik weet waar ik deze plaatjes kan halen dan kan ik mijn voorraad ook weer een aanvullen, ik krijg bijna wekelijks een geboortekaartje.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, dat zijn er heel wat, in ons kleine gemeente is er nu 1, dat telt niet aan, wel heb ik afgelopen maand 2 geboortekaartjes gehad en daar ga je natuurlijk met een aardigheidje heen. Maar dit is een mooi kaartje geworden, die ouderwetse plaatjes doen het nog steeds leuk. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo schattig je babykaartjes en dat zijn er weer aardig wat, erg fijn dat de gemeente zo blijft groeien he
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattige kaartjes Tineke! hele lieve plaatjes en heel mooi papier.
    Nu maar duimen dat er in ieder geval 2 meisjes bij zitten...dan heb je die vast klaar;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten weer!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaartjes

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende babykaarten, Tineke !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt. ik ben er helemaal weg van ook van het afdrukje wat je hebt gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterende kaartjes de bovenste doet me aan vroeger denken ik had zoon schilderij op mijn slaapkamertje bij mijn geboorte en later hingen ze bij mijn moeder op de overloop grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, these are both totally gorgeous cards you have made!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi en lief zijn je kaartjes, met de tere kleurtjes. De plaatjes geven er een beetje nostalgische uitstraling aan.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw supergaaf weer Tineke en dat papier en de plaatjes, jammie om te smullen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterde kaartjes heel schattig

    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jippie !! En toen had ik ineens Tineke dr blog gevonden !

    Wat een prachtige babykaartjes heb je gemaakt , zooo schattig !

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhhwwww Tineke
    wat een lieve kaartjes!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HOi Tineke,

    oooooooooooo wat lief zeg :) twee schattige kaarten en wat een prachtig papier met die lieve babytjes! Zo te lezen moet je er nog wel wat maken :) whahaha, tjonge 10 zwangere vrouwen. Maar wel leuk om een kaartje met een doel te maken, althans vind ik altijd. Weet je waarvoor je het maakt.

    Big Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woeps, vergeet bijna te zeggen dat ik een award voor je erbij heb gezet bij de koffie kaart onderaan. ;) Als je het leuk vind neem hem mee.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen