zaterdag 12 februari 2011

Hartendoosje

Mijn dochter Jacqueline had gevraagd of ik iets leuks kon maken voor haar vriend Gert omdat ze een jaar verkering hebben. Rond deze tijd heb je diverse soorten love-papier wat ze zelf heeft uitgekozen.







Het doosje heb ik gemaakt met ~Je t'adore~ van Making Memories. Het grootste hart aan de bovenkant is gemaakt met een multiframe ~heart~ van Nellie Snellen. De 2 kleinere harten met de creatable ~hearts~ en de swirls met creatable ~frame 1~.
Het hart aan de binnenkant van het deksel heb ik uit het DP geknipt en het doosje is gevuld met rose & witte hartspekjes.
Het patroon hebben we van Marja gekregen omdat de club Freubelen 5 jaar bestaat. Dank je wel Marja!!
Ik wil met dit doosje meedoen aan de challenge bij Double Dutch waar de opdracht is om een kaart of creatie te maken voor valentijn.
Maar ook met de wedstrijd bij Duymelot Design Team waar het thema valentijn/liefde is. Er moet in je kaart of creatie een hart verwerkt zijn. Nu die zitten er genoeg in ;)

24 opmerkingen:

  1. Zo zeg, dit is toch een supercadeautje voor de vriend van je dochter! Mooi gemaakt en wat een leuk patroontje. Wat lief dat jij dat doet!

    Succes met de challenges!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf Tineke,super gemaakt! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot, veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat lief zeg, superleuk dat je dit gemaakt hebt voor haar,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woww super en gefeliciteerd met Gert en Jacqueline, heel mooi papier heb je gebruikt.

    PS ik zie bij jou ook al een ander lettertype , heb het al bij meerdere bloggers gezien, nu vroeg ik me af hoe doe je dat veranderen
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, dit is een leuke creatie, plaats ik net een kaart ook bij Duymelot zag ik dat jij zo`n mooi doosje gemaakt had. Heel mooi hoor. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hart Tineke, wat lief dat je het voor je dochter gemaakt hebt om aan haar vriend te geven.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je dochter boft maar met zo'n creatieve moeder, ze kan nu mooi de blitz maken bij haar vriendje met dit prachtige doosje, heel mooi gemaakt Tineke.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf cadeautje zeg! Zal vriendje vast heel blij mee zijn!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat leuk!!!!!!!! Mooi gemaakt zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superlief doosje heb je gemaakt, ziet er heel mooi uit en de inhoud is ook jammie.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een super gaaf kadootje heb je
    gemaakt daar zullen ze zeker heel blij
    mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi doosje Tineke, de vriend van je dochter boft maar.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat ziet er prachtig uit hoor.
    Daar zal ze hem wel blij mee maken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig doosje.
    Daar zal haar vriendje vast blij mee zijn
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woww dit ziet er weer schitterend uit Tineke!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je er een pracht van een doosje van gemaakt tineke en wat leuk dat je met het patroon aan de slag bent gegaan!!!!!!

    fijne zondag tineke!
    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke, wat heb je een schattig doosje gemaakt. Heel erg lief en dodderig.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!! wat een prachtig doosje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie doosje heb je gemaakt, je maakt trouwens allemaal prachtige creaties, ik heb je blog al vaker bezocht maar nu word ik echt volger, is mis elke keer van alles. lol
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief doosje Tineke, Dank je voor je deelname aan de challenge bij Double Dutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. goed bezig Tineke...2 wedstrijden in 1 en nog op verzoek van je dochter beter kan het niet zeg !! je doosje is onwijs leuk en mooi gemaakt...

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke,

    Ooooooooooooooo deze heeft echt mijn hard gestolen hoor ;). Spat van het scherm af :) geweldig doosje!!!!! En heerlijk die spekjes, vandaag toevallig 1tje op mijn werk gehad ;) oooooo jum!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allemaal bedankt voor de reactie's op het doosje.

    Gert was er erg blij mee!! En ik ben blij dat mijn moeder dit wilde maken. Mam dank je wel!!(L)

    Liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben blij dat ik zo'n handige moeder heb. Had ik gelijk een leuk cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen