dinsdag 15 februari 2011

Musjes

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op het Vera de muiskaartje. En ik wil mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. De laatste weken hebben verschillende van jullie mijn blog gevonden...heel erg leuk!!!

Om het voorjaar dichterbij te halen heb ik een kaartje gemaakt met een mussenfamilie van Marjolein Bastin. Ze zitten zo gezellig bij elkaar te kwetteren...


Het ~Linen Closet~ van DCWV staat wel zo mooi bij dit plaatje. De bloemen zijn gemaakt met die-namics van MFT. De blaadjes zijn met de creatable ~bird large branch~ gestanst. Ik heb de takjes in stukjes geknipt. Het randje is gedaan met de doohickey ~Old Swedish Lace~ van Magnolia.
Een tekst heb ik er nog niet opgedaan omdat ik er ook in voorraad wil hebben die voor verschillende doeleinden kan zijn. Verder ook niet teveel frutsels omdat ik het ook wel een kaartje voor een man vind.

23 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Tineke, en zeker voor verschillende doel einden, ik zag alleen het plaatje en moest gelijk aan mijn schoonvader denken hi je zal wel denken maar die is altijd voor de vogels bezig in zijn thuis vandaar.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,

    wat een beauty zeg!!! Prachtig plaatje!! En de kleuren van het papier passen er echt perfect bij!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Tineke, ook jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt zeg, het is ook geweldig mooi papier en wat je zegt ... deze kaart is zeker uitermate geschikt voor een man :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Tineke, en die hieronder ook.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje, Tineke, ook mooi papier heb je hiervoorgebruikt, zelfs voor een zieke is die mooi. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woouuuw watg een mooi kaartje zeg,en ook een erg mooie kleur combinatie!

    groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is schitterend tineke. mooie kleuren papier heb je gebruikt.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi, je kunt dit ook weer zo mooi combineren deze lieve plaatjes met scrap
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt met een plaatje van Marjolijn Bastin, superleuk.
    Mooie zachte kleuren.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart weer Tineke, je papier keuze en het plaatje passen heel goed bij elkaar en je kunt het idd voor vele doeleinden gebruiken, heel mooi heb je de kaart afgemaakt met de bloemen en takjes, weer een aanwinst voor je voorraad!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje, de afbeelding van Marjolein Bastin is heel mooi en past prachtig bij het papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schitterende kaart Tineke!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig geheel, alles past precies bij elkaar. Super gedaan weer.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh, wat lief en mooi! ook de kleuren zijn geweldig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje , ook ik zet niet altijd
    een tekst erop is juist makkelijk want dan kan
    ke hem voor meer doeleindes gebruiken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartje, leuke vogeltjes en de bloemen en takjes passen er perfect bij.

    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje Tineke
    prachtig die zachte tinten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een toppertje Tineke, mooie kleurtjes echt een beetje lentegevoel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh das ist eine sehr schöne Karte geworden .
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke,wat een schattig kaartje.
    Heel mooi papier en een super leuk en lief plaatje.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje weer, Tineke! Prachtig papier met die mooie kleurencombi.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat papier dat ken ik, en het is een heel mooi kaartje geworden,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen