zaterdag 5 februari 2011

Het clubdagproject

Vandaag was de clubdag van Freubelen. En wat was het een super gezellige dag. Het was de 1e keer dat ik een clubdag meemaakte maar 'k vond het erg leuk om nieuwe hobbyvriendinnen te leren kennen. Nu heb ik een gezicht bij een naam. Marja en wij (als beheersters) hadden allemaal een voorbeeld gemaakt van het clubdagproject.


~voorkant~


~het label wat aan de voorkant achter het plaatje zit~


~zijkant~


~zijkant open~


~de open enveloppen met de tabjes~


Ik heb voor het project ~Santa's Xmas~ van Tilda gebruikt. De bloemen en blaadjes zijn van Crealies. De vlinder is een stans van Double Do en de tag is van Magnolia. Verder een vintageplaatje, kanten hartkleedje, lint en halfparels gebruikt.

We moesten ook een naambutton maken zodat iedereen kon zien wie je was. Ik heb de mijne gemaakt met de stans ~heart~ van Nellie Snellen. De blaadjes zijn van Crealies en de bloemen zijn van MFT. De letters heb ik gemaakt met het alfabet ~Phoebe~ van Quickutz.



Voor Marja had ik nog een kadotasje gemaakt omdat ze zoveel leuks voor de club doet. Het tasje heb ik gemaakt van de nieuwste Tildablokken ~Fruitgarden en Summerblues~. De bloem is weer van Crealies en de swirls is een creatable ~frame 1~ en het hengsel is met de ~Doily Lace~ pons van Martha Stewart gedaan.










Erin heb ik deze heerlijk ruikende zeeproosjes gedaan.

Ik heb zelf ook van verschillende clubleden kadootjes gekregen maar heb ze nog niet op de foto gezet. Alsnog bedankt meiden!

23 opmerkingen:

  1. Oohh wat is dit mooi Tineke prachtige creatie heb je er van gemaakt.
    En je tasje is ook heel mooi zeg.

    Groetjes Suze

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gaaf project heb je gemaakt Tineke, echt top. Ook je tasje met zeeproosjes is prachtig.
    Wij zijn idd weer onderweg naar Nederland Tineke, ik had nog een kleine update op m'n blog gezet, maar je was me voor, je reactie stond er al, bedankt voor je berichtje.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke, je creaties zien er stuk voor stuk geweldig mooi uit. Super hoor zo'n leuke dag om op terug te kijken!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhhh wat mooi zeg!! Jullie zullen vast een héél gezellig dagje hebben gehad!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ruik je heerlijke roosjes Tineke,

    En HET is fantastisch, wat een gaaf project joh...echt het wachten waard geweest hi,hi, en ja dan je naam...heerlijk hart op de goede plek en je lieve Marja Tas, eindeloos leuk allemaal en zeer smaakvol hoor, waanzinnig....

    Warme trustie groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuuw wat een schitterend project heb je
    gemaakt en wat fijn dat het zo gezellig is
    geweest. Jet tasje is ook al zo super mooi
    geworden daar zal ze zeker heel blij mee zijn
    geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zie weer schitterende creaties voorbij komen, prachtig tasje, zal wel heerlijk ruiken met deze inhoud.
    je naambordje ziet er ook heel mooi uit en het mapje bovenaan vind ik helemaal super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    Dat ziet er goed uit zeg super leuk gedaan en je kaartje vindt ik ook helemaal super.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Tinus wat ontzettend gaaf gemaakt "HET" en dan de rest SCHITTEREND MEID!!!!
    Fijn om te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad, ik kan niet op dit moment niet op clubs. En wat zal Marja blij geweest zijn met haar tasje.
    Vraagje waar heb jij de roosjes vandaan?

    Knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig meid, wat een boel moois in deze post! Prachtige creaties, stuk voor stuk! SUPER!


    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Tineke, ik vond het onwijs leuk je in het eggie gezien te hebben (viel niet tegen *lol*) en je "HET" projectje is ontzettend mooi gemaakt !!

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, dat ziet er allemaal heel mooi uit Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi wat ik weer voorbij zie komen, het project vind ik helemaal mooi, leuk naambordje. Leuk om naar zo'n dag terug te kijken.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke.

    Wat een super mooie dingen maak jij.
    En wat een mooi fotoboek.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er schitterend uit Tineke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je HET ziet er prachtig uit Tineke en is in het echt nog mooier. Het was een hele gezellige dag gisteren. Mijn projectje is bijna af. Moet alleen de foto's voor erin nog scrappen. Daar ga ik straks lekker mee verder.
    Leuk je eens in het echt te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo he wat een mooie dingen allemaal, en ik geloof zeker dat jullie een hele gezellige clubdag hebben gehad!Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke,
    Wat een prachtig clubdag project en het tasje is ook schitterend.
    Wat is het Tilda papier toch mooi.
    Ga mezelf ook op de nieuwe blokken trakteren.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super gaaf project Tineke
    en je tasje met de roosjes zijn ook al zo mooi
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HOi Tineke,

    In het echt is ie nog veeeeeeeeelllllllll mooier ;) wat heerlijk vond ik hem om te zien. En ik haalde hem er direct uit! Geinig hoor. Ook prachtig tasje gemaakt en die zeeproosjes wat ontzettend leuk! En je badge is ookal zo mooi he. Vond het ook super leuk om je weer eventjes te zien!

    Big hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige projektjes Tineke, leuk dat de dag zo geslaagd was!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  22. supers Tineke!! Vond het supers om je gisteren te ontmoeten!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooi gemaakt Tineke maar wat wil je met dat mooie Tilda papier. Ook het tasje met zeepjes is prachtig.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen