vrijdag 25 februari 2011

See the flowers smiling

Tussen al het hoesten door toch weer een kaartje gemaakt. Ik had pas op de clubdag een paar afdrukjes gekocht maar wist even niet meer waar ik ze gelaten had... Maar toch gelukkig weer gevonden!


Ik heb weer een soort van het supermooie Majapapier gebruikt. Een lief magnoliaatje ingekleurd. De bloemen en blaadjes zijn weer stansen van Crealies en de hartjes met de ~hearts~ creatable. De tekststempel is van Hero Arts en heb ik uitgestanst met ~labels ten~ van de nestabilities. En verder een mooi kantje wat bij Doe@ding vandaan komt.
Het kaartje doet mee aan de challenge ~Sketch It!~ van Double Dutch waar ik dus de sketch van heb gebruikt.

15 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, mooie achtergrond ook een leuke stempel(ik hoop dat ik dat papier van de week nog krijg, het postpakketje is onderweg, ik heb er zin aan om daar mee te beginnen). Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt. Mooi papier hoor. Ga er toch ook maar eens voor op pad!!

    Fijn weekend.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en wat een
    mooi papier heb je ervoor gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje.
    En wat een leuk papier
    groetjesMargreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepie weer!! Mooie kleurtjes en prachtig paier. Ook de bloem en takjes heb je weer zo mooi gedaan. Sterkte met je verkoudheid meid!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat een beauty weer Tineke!!! Schitterend gemaakt!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Tineke!! Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!
    En wat een mooie kleurencombinatie, paars en groen!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat geweldig gedaan Tineke! en super mooi papier natuurlijk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tineke,wat een schattig kaartje,en het papier is echt super gaaf hé.Mooie bloemen heb je gemaakt.
    Nog een paar daagjes en dan gaan we op naar Spijk.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist auch eine sehr schöne Karte .
    gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww een schitterende kaart Tineke! Prachtig dat papier ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Tineke, mooi he dat maja papier je kan er geen genoeg van krijgen.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen