dinsdag 8 februari 2011

Herenkaarten

Eind vorige week had ik 2 herenkaarten nodig en tuurlijk lagen die niet meer op voorraad. 'k Had niet zoveel tijd dus zijn het 2 "snelle" kaarten geworden.




Ze zijn beide met de herenversie van Graphic 45 gemaakt. Zo jammer....het papier is nu bijna op en vind dit toch wel het mooiste papier voor herenkaarten of kadootjes...
Ik heb dezelfde sketch gebruikt alleen de ene kaart gespiegeld. De hoed en zakhorloge heb ik uit het papier geknipt. Verder alleen maar een paar halfparels erop gedaan. De teksten zijn stempels van Hero Arts.

22 opmerkingen:

  1. misschien snel gemaakt, maar ik vind ze prachtig en stoer tegelijk.
    Het papier blijft super.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die snelle kaarten zien er leuk uit hoor.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Makkelijk dat je zo een paar mooie kaarten snel klaar hebt, ze zien er leuk uit hoor. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig stoere mannen kaarten zijn dit.
    Ik kan alleen nooit "even" een kaartje maken doe er altijd uren over. Maar deze zijn super gaaf gelukt hoor.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je in korte tijd toch zulke mooie kaarten tevoorschijn tovert!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je mannenkaarten zijn schitterend, Tineke.

    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, Tineke, je blog gevonden :-) Prachtige herenkaarten !!! Was gezellig, hè, zaterdag ! Leuk je ontmoet te hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snelle kaarten of niet, ik zie het er niet aan af Tineke, ik vind ze prachtig!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaarten zien er weer prachtig uit.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige mannenkaarten, het papier leent zich er ook schitterend voor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das weer een schitterende kaart Tineke! Prachtig met die vintage look!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn echt schitterende mannenkaarten geworden ondanks dat je zegt dat het snelle kaartjes zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haastige spoed is zelden goed... maar zo af en toe dus toch wél! Dat bewijzen jouw kaartjes wel hoor, ik vind ze erg mooi geworden.
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tineke, ik vind ze allebei geweldig. Herenkaarten vind ik toch vaak erg lastig. Maar deze zijn allebei te gek!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    het mogen dan wel snelle kaartjes zijn, ze zijn er zeker niet minder mooi om!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het echt 2 stijlvolle kaarten! Heel erg mooi

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, mannenkaarten vind ik altijd best moeilijk.
    Maar daze zijn goed gelukt hoor,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stoere mannenkaarten, maar het is ook gaaf papier toch?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jouw mannenkaarten zien er ook altijd lekker stoer uit, Dit zijn weer prachtige vintage kaarten, was idd heel mooi papier voor mannenkaarten, en die auto's zijn ook heel gaaf, zijn die ook uit het papier geknipt od plaatjes van internet?
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit zijn twee hele mooie mannenkaarten.
    Ik vind het scrappapier prachtig, heb ik ook in mijn bezit.
    Dit maakt het maken van mannenkaarten ietsje eenvoudiger voor mij toch

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oohh deze zijn weer prachtig tineke komen de auto's ook uit dat papier??

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen