maandag 7 februari 2011

Moreheadje

Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij EHI borduurkaartenblog. De opdracht voor deze maand is om een valentijnskaartje te maken. Ik verstuur geen kaarten daarvoor dus heb flink moeten nadenken en zoeken eer ik wat gevonden heb. De regels op het blog zijn wat veranderd. Je hebt nu een maand de tijd voor de challenge. Neem eens een kijkje en stuur ook een kaartje in.


Het 3d plaatje is van een moreheadvel. 'k Vind dit wel kunnen voor valentijn maar het kan ook voor een verloving of huwelijk. Het borduurpatroon is van Ann's Paper Art. Ik vermoed dat het ooit eens in een HJ heeft gestaan maar heb echt geen idee van welke...
Uiteraard zit er een mooie strik op met parelkoord en een roos.

18 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje heb je gemaakt, ik heb vandaag ook nog met veel moeite een kaartje gemaakt, as nog erg moe.
    Heb het vreed naar mijn zin gehad een zaterdag, vond het super leuk en gezellig je gezien en gesproken te hebben.
    Was om kwart voor 6 thuis, eerst nog een vrouwtje thuis gebracht in Rozenurg en daarna waren wij aan de beurt, en wat een wind stond er zaterdag, was echt af en toe flink schommelen in de bus
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat een ontzettend lief kaartje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Tineke!
    En kom op he mensen allemaal mee doen aan de challenge!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Tineke en je hebt hele lieve kleurtjes ervoor gebruikt. De Morehead plaatjes blijven leuk.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende geborduurde kaart, heel mooi gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief en mooi kaartje. De zachte kleurtjes vind ik erg mooi en stijlvol.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, dit kan zat gebruikt worden ook als kinderkaart, erg mooi geborduurt hoor, nu het een keer in de maand is, zal ik ook aan deze blog denken, ik heb nog borduurpatronen zat. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is heel mooi geworden
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig en lief kaartje weer Tineke,
    heerlijk de zachte kleurtjes, enne...de moreheadjes blijven scheetjes;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,

    Wat een super mooi kaartje.
    Was een super leuke dag zaterdag.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en lief! Mooie zachte kleurtjes, heel romantisch!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tineke wat een schatje! Heerlijk die mooi kleurtjes.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een ontzettend mooi kaartje Tineke, heerlijk romantisch :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Tineke in mooi pastel tinten schitterend.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem weer helemaal toppie meid, mooie kleurtjes heb je gebruikt en de Moreheadjes jammie...........

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend lief kaartje Tineke.


    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje !
    Zo mooie kleurtjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beste Ineke,
    Ik heb je meteen toegevoegd aan mijn favorieten. Kwam hier bij toeval en heb genoten. Bedankt, 'k heb weer inspiratie opgedaan!! Dit had ik net even nodig ;-)
    Hartelijke groet, Betty

    BeantwoordenVerwijderen