dinsdag 14 januari 2014

Een jaartje erbij...

Dit is vandaag het geval bij Gerie. Ze is n.l. jarig en voor haar maakte ik een kaartje.
Zo leuk om met je verjaardag van blogdinnen een zelfgemaakt kaartje te ontvangen. 
Nu hoop ik maar dat zij deze mooi vindt...
Voor het model van deze kaart gebruikte ik een mal van Go Kreate frilly #10. 
De papiertjes zijn "Vintage Autumn Basics" van Maja Design.
Het plaatje is van Pion Design en heb ik achter het frame van de pocket watch van Tim Holtz gedaan. Op de rand wat frantage gestrooid.
De bloemen (CR1202) zijn van MD, de takjesswirls van Cheery Lynn en het parfumflesje van Joy! crafts. 
De tekst is van Crealies en heb ik gestempeld op een banner (COL1324) van MD.
Verder nog een kantje gebruikt en om de bovenkant van de pocket watch een strik met charm bevestigd.
De buitenranden van het papier heb ik bewerkt met inka gold zilver, het parfumflesje met inka gold platina en de rand van chipboard waar ik de pocket watch van gestanst heb, heb ik een likje gegeven met de pearl dabber.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* WLVC: alles mag
* Live & Love crafts: perfume
* Maja Design: januari moodboard
* Just a note: roze

Wat leuk dat er weer een aantal volgers mijn blog hebben ontdekt, hartelijk welkom! 
Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn hobbykamer. Gelukkig dat ik niet de enige ben die alles opruimt na een kaartje. Er wordt weleens gezegd dat ik té perfectionistisch ben maar ach .... zo zit ik nu eenmaal in elkaar ;-)

31 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,

    Nou volgens mij vind Gerie je kaart geweldig,hij is dan ook
    prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, met dit mooie papier heb je er een prachtig geheel van gemaakt, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk zal Gerie de kaart heeeeel mooi vinden.
    Ik vind hem echt super mooi !!!!! Een plaatje is het ,
    en wat een gave mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend Tineke
    prachtig papier heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi tineke
    nou zeker weten dat jarige gerie hier reuze blij mee zal zijn want je kaart is superdesupermooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke wat een schitterende kaart heb je voor Gerie gemaakt, grappig ik heb de zelfde vorm kaart en papier voor haar kaart gebruikt ;).

    Lieve groetjes Suze.

    O ja Tineke zou je mij een mailtje kunnen sturen, probeer je al steeds te mailen maar krijg hem steeds terug.
    alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje heb je voor Gerie gemaakt, daar zal ze wel heel erg blij van worden...Superzzzz!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje! Daar is Gerie vast heel blij mee.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke, 9 oktober ben ik jarig ;-) ha, ha.....Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij Just a Note..

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi en ik weet zeker dat Gerie dit geweldig vindt, helemaal haar smaak volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldig kaart heb je weer gemaakt zeg

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje!
    en wat heb je een heerlijke hobbykamer!
    Dat is echt genieten.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kaart voor Gerie, ik weet zeker dat ze er blij mee is.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een Schitterende kaart. Echt een Topper!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke,
    Prachtig is je kaart voor Gerie, leuk met de Go Kreate mal, het mooie papier en leuk plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dit is een schitterende kaart .
    Daar zal Gerrie wel blij mee zijn .

    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit gaat ze zeker mooi vinden dat is wel zeker. Prachtig gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart weer, in een mooie tint. Heel veel te bekijken weer. Super. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Gerie, die vindt ze zekers te weten prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart weer Tineke, mooi papier is dat toch, en leuk hoe je de horloge gebruikt hebt, ik heb meteen weer inspiratie bij je opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Tineke daar is ze vast blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och wat een plaatje.....ik hoop dat ze hem mooi zal vinden zegt ze dan.....nou.....dat weet ik wel ZEKER. Schitterend!
    Fijn dat je weer meedoet bij WLVC.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schitterende kaart Tineke, je zal hem maar krijgen.
    heel erg mooi van opbouw en kleuren.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Das een kadootje inderdaad zo'n kaartje krijgen, super.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowww zit weer te kwijlen bij je geweldige kaart en mooie papaier en je bloemen wauwww!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke

    Wát een prachtige creaties maak je toch altijd!! Alles zó mooi op elkaar afgestemd...helemaal top!

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige verjaardagskaart!
    Die zal vast en zeker in de smaak vallen! Zoveel op te zien en heerlijk vintage!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tineke ik vind hem prachtig en in het echt is ie nog veel mooier, ik heb je al een mail gestuurd, en het is groot feest om uit blogland een mooie kaart te krijgen! Wat hebben we een prachtige hobby en zoveel plezier met elkaar!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Tineke,
    Beautiful card; shaped cards are so elegant, and I love the papers and the Pion image. So cute also with the cut out perfume bottle. Great having you playing with us at LLC again.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Tineke , wat een mooie kaart. Ik ben zelf ook een erge fan van het maja design papier, geeft gelijk een romantische uitstraling. Het is een genot om naar jou kaartje te kijken...
    Groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen